rogkas Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 som vanlig, velkommen etter apple! Kanskje bittelitt historieløst, syns du ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg er spent på hvordan en iPad med iOS skal bli en direkte utfordrer til surface pro 3 med Windows 8.1, som i bunn og grunn er en laptop med avtagbart tastatur. Nettopp. Har den iOS som i eksisterende iPads blir den ingen utforder til MSSP3. Om enn tvilsomt, er det mulig den kommer med en hybrid-løsning mellom OS X og iOS? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg er spent på hvordan en iPad med iOS skal bli en direkte utfordrer til surface pro 3 med Windows 8.1, som i bunn og grunn er en laptop med avtagbart tastatur. Nettopp. Har den iOS som i eksisterende iPads blir den ingen utforder til MSSP3. Om enn tvilsomt, er det mulig den kommer med en hybrid-løsning mellom OS X og iOS? Det ville overrasket meg. OS X er ikke laget for touch i det hele tatt. Lenke til kommentar
FB.600001022100605 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg er spent på hvordan en iPad med iOS skal bli en direkte utfordrer til surface pro 3 med Windows 8.1, som i bunn og grunn er en laptop med avtagbart tastatur. Nettopp. Har den iOS som i eksisterende iPads blir den ingen utforder til MSSP3. Om enn tvilsomt, er det mulig den kommer med en hybrid-løsning mellom OS X og iOS? Det ville overrasket meg. OS X er ikke laget for touch i det hele tatt. Men det er kanskje noe de vurderer? De vil vel etterhvert få touchskjerm på macbooks og lignende, kanskje? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Det er umulig å si hva de gjør i fremtiden, men jeg tviler sterkt. Microsoft har bevist til fulle at laptop og tablet krever to forskjellige UX-paradigmer. Men de kan jo tenkes å legge en slags iOs-modus i OSX, det ville vært trivielt. Lenke til kommentar
mRmo_ Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 holy shit as den der må faen være knall jeg har en benq den er svær men den funka med laser og var ute av sortimange gikk billig 120 tom 4;3 lekker tenke å ha en ps3 super slim rebug på den greia der nice grafikk å usb jbod lan spel fy faen fikk faen lyst på den jævla greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå