wolfie0 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Noen som vil skrives litt på PM?Har ikke så mange å snakke med, så hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Er det noe spesielt du vil snakke om? Denne tråden kan være grei å se på: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852530&page=1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kanskje det hadde vært en idè å skrive litt om deg selv og hva du liker å prate om. Lenke til kommentar
wolfie0 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Oi, så ikke den. Ikke vært her inne før så skjønte meg ikke helt på dette greiene. Hadde igrunn mer enn nok med å lage bruker og skrive noe. Haha!Nei, er vel ikke noe spesielt. Bare snakke randomly. Hverdag, nyheter, livet til folk.. Ja, samme det. Lenke til kommentar
wolfie0 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Kanskje det hadde vært en idè å skrive litt om deg selv og hva du liker å prate om. Jeg er en jente på snart 22 år. Har to hunder og samboer. Er kronisk syk så har derfor ikke noen fulltidsjobb eller så mange venner (pga manglende ork). Er interessert i mye forskjellig og veldig glad i å bare snakke om alt og ingenting. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hadde du vært singel skulle jeg gjerne pratet masse med deg og delt bilder, men føler det blir litt galt etisk sett å flørte med ei jente over nettet når hun har samboer.. Lykke til! Lenke til kommentar
wolfie0 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Hadde du vært singel skulle jeg gjerne pratet masse med deg og delt bilder, men føler det blir litt galt etisk sett å flørte med ei jente over nettet når hun har samboer.. Lykke til! Penisbilder er ikke helt min greie uansett. Gutter er ikke spesielt gode på å få frem de beste sidene av organet sitt på bilder :-p Dog hadde du kult kallenavn! 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Må si meg litt enig med DjengisFaen her. Kan fort bli tatt opp litt feil hos din samboer om han skulle finne ut at du chatter med andre menn Det er ikke vondt ment! Lykke til videre da Endret 26. januar 2015 av HArild Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg har forsåvidt ikke noe kontakt med noen internett-venner lengre. Send meg gjerne en PM for casual prat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå