AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Merkelig spørsmål, som jeg hadde håpet jeg skulle slippe å stille. Saken er den, at en god venn av meg gikk bort tidlig i helgen som var (og alt for ung). Jeg har hatt mindre kontakt med han de siste årene, men vi var veldig mye ilag i barndommen. Jeg har likevel fellt en del tårer, og tenkt mye på minnene som vi hadde sammen, og med tanke på foreldrene til min venn, som seriøst er de beste menneskene som finnes i verden. Det har seg slik, at ene forelderen til vennen min la meg til som venn på facebook etter at denne tragiske hendelsen fant sted. Jeg ønsker å dele noen ord med dem, men jeg lurer på om dette rett og slett er alt for tidlig mtp. det tragiske tapet deres. Og at jeg ikke har hatt kontakt med vennen min den siste tiden. Jeg synes dette er ganske vanskelig, da jeg svert gjerne vil dele noen ord med dem. Hva tror dere? Burde jeg avvente en stund til, eller er det ok å ta det mens det likevel er ganske ferskt, slik at jeg slipper å rippe opp i det igjen litt senere? Hilsen fortvilet. Anonymous poster hash: 8697c...8da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det er aldri for tidlig å kondolere til foreldrene Slapp av. De blir bare glade for at du tar kontakt tror jeg. Du er sikkert en del av barndomsminnene de har om han, hvis dere lekte mye sammen som små. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Var du ikke i begravelsen og kondolerte der? Eller kanskje det ikke har vært en begravelse enda, da kan du jo kondolere der, noe du også burde gjøre. Endret 4. november 2014 av Kron Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ved første anledning ved neste møte etter død. Synes at å bruke Facebook til slikt er en uting. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå