Gå til innhold

Beste abonnementsløsning for iPhone 6 64gb?

Anbefalte innlegg

Hei.

Sliter med en treig og utdatert iPhone 4 og må si det klør i fingrene etter å skaffe 6-eren med 4G og større lagring. Problemet er vel at jeg er student og ikke ønsker å ha høye månentlige utgifter i form av nedbetaling. Det blir kanskje noe hard å skulle betale ut hele telefonen i sin helhet også - jeg må altså se på en løsning i midten.

Ikke veldig høy betaling for selve telefonen og heller ikke høye nedbetalingsavdrag.
Kanskje litt teit tråd iom det bare er å se på løsninger og vurdere, men synes det er litt vanskelig å skaffe meg den helt store oversikten på hva man egentlig får for pengene.

Jeg er også noe usikker på om jeg forsette å beholde NetCom-nettet (chess) eller om jeg skal bevege meg over på telenor-nettet nå som jeg vil ha ha 4G. Studerer i Bodø for tiden og NetCom har utrolig dekning så og si overalt! Kjentfolket i byen her sier at Telenor er det man må satse på om man skal ha brukbar dekning i denne byen her.

Noen som har et godt forslag til en løsning på iPhone 6 (64g stellagrå) :) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på hva slags abonnement du bruker, men jeg tar fri bruk av min/sms/mms(Ikke telenor) + 1 gb pr mnd(vanligvis et medium abonnement).

iPhone 6 64 GB

Telenor: 3499,- + 549,- pr. mnd * 12 = 10087,-

Djuice: 3199,- + 549,- pr. mnd * 12 = 9787,-

Netcom: 1,- + 674,- pr. mnd * 12 = 8089,-

Tele2: 1,- + 639,- pr. mnd * 12 = 7669,-

Du sparer vel mest hvis du velger Tele2 eller Netcom :)

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

Tenker på medium abennoment ja :)
Har Chess SjakkMatt nå og er stort sett fornøyd. Liker veldig godt oversikten på forbruk og enkle betalingsløsninger hos Chess. Eneste er at dekningen her jeg bor nå er elendig.

Edit: Ser nå at tele2 har en veldig rimelig løsning, men de er jo utsolgt over hele fjøla :/

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...