Tullballj Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er ikke helt inne på hvordan det fungerer med statsbudsjettet. Det er ikke så lenge siden den nye regjeringen presentertet budsjettetforslagene sine. Den saken er grei. Jeg vet også at nå skal partene diskutere sammen for å komme fram til et endelig budsjett. Men ser at andre budsjett gjerne har blitt lagt fram i første kvartal av året. Trodde statsbudsjettet for kommende år skulle være klart før nytt år? Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg har kjøpt meg elbil og det står ikke noe i budsjettet som ble lagt fram om noen endring i forhold til elbiler i det forslaget som ble lagt fram. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Statsbudsjettet legges normalt frem på høsten og vedtas før jul. Det du tenker på er kanskje proposisjonen som kommer samtidig med revidert nasjonalbudsjett om våren. Så vidt jeg skjønner snakker FrP om en gjennomgang av bilavgiftene i forbindelse med dette. Tror det har vært mumlet noe om en mulig endring for hybrid, men dette er jo et stykke frem i tid. Husk også at vi har en mindretallsregjering, så budsjettet som nettopp er lagt frem trenger støtte av Venstre og KrF. Det som vedtas om noen uker kan dermed se ganske annerledes ut. Endret 3. november 2014 av LucarioX 1 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 proposisjonen hva vil det innebære? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå