Snowbro Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Har et problem som jeg trenger hjelp til!Jeg instalerte idag en ny CPU vifte, CM Hyper 212 EVO. Etter jeg instalerte denne fikk jeg ikke boota inn i Windows. Men satt HDMI kabelen i hovedkortet, og fikk bootet opp med grafikk fra CPU. Altså, skjermkortet lyser, og blåser og er i full liv. Men får ingen signler med ledning fra skjermkort til skjerm, og skjermkort kommer heller ikke opp noen sted når jeg booter opp gjennom hovedkortet. Hjelp! Grafikkkort: Asus Gtx 760 Hovedkort: asus z77 pro Problem: Får ikke signaler fra GPU til PC. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Skru av strømmen, ta ut skjermkortet og sett det ordentlig på plass igjen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Siden alt fungerte før du begynte å tukle inne i kassa er det jo ekstremt nærliggende å tro at du har kommer borti noe. Sjekk at alt sitter (re-seat alt) som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå