JDMguy Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hei Er litt usikker på hvor jeg skal plassere denne tråden, så gjerne flytt den. Jeg lurer på om det er noen måte å laste eller buffere (eller hva det kalles), en episode av en tv serie på netflix via WiFi på morgenen, sånn at jeg kan ta den med ferdig lastet på bussen å se den der. Jeg vill helst ikke bruke mobilnett så hadde vært en stor fordel. Har ikke Netflix atm, så kan desverre ikke prøve selv. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Vet det går med Viaplay, men usikker på Netflix. Ikke mye hjelp i meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ikke mulig. Hvis du absolutt må så får du heller bruke Viaplay. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Nei det er ikke mulig. Netflix sa i et intervju at vi hadde så bra mobilnett at dem ikke så noe poeng i det. (Netflix har vist ikke skjønt at man betaler per datamengde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå