Gå til innhold

Tips til 1150 hk

Anbefalte innlegg

Oppgradering står for tur, ikke klok på hvilket hk jeg skal velge. Kommer ikke til å klokke, er litt asus fanboy, men også gode erfaringer med gigabyte. Brukes primært til gaming. Men: ønsker helst så mange sata porter (helst Intel 6gbs) som mulig da jeg har mye disker koblet til på en gang.

PR i dag bruker jeg 6 porter, men hadde gjerne brukt flere. Noen tips til ok kort socket1150 som kan vare en stund med mange (8-10) sataporter? Sli osv er ikke aktuelt. Evt tips til god sata kort i tillegg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper selvsagt å få det jeg vil ha billigst mulig, men rundt 1500-1600? Jeg har sett på det asrock kortet men er såpass noob at jeg ikke kjenner til om dette er ok kvalitet eller ei. Fanget også opp ett eller annet sted at det gjerne kunne være en del knoting i bios, at det var ganske langt fra plug-and-play hverdagen med f.eks asus.

Men om dette er et trygt og enkelt kort virker det å dekke behovet godt. Ellers er jo gigabyte kortene i linken (z97) interessante. msi har jeg personlig bare dårlig erfaring med gjennom både tidligere hk og gpu

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke motsi min egen latskap, men har samtidig litt oversikt over hvor lite jeg kan. Men lett bios-jobbing klarer jeg så lenge jeg ikke må justere på alle mulig barer med 3bokstavsforkortelser.

Da regner jeg med at jeg vil bli fornøyd med asrock, er jo eneste i prisklassen som har det jeg prioritere. Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...