Nilsen Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Bli med inn i vårt aller helligste.Dette er maskinene som leverer Tek.no til deg Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 "Det er to sorte bokser levert av HP, som kjører på Ubuntu og en egen brannmur-programvare som Anderson selv har kodet." Ok, dette krever en egen artikkel med intervju av Herr. Anderson. Hva er den skrevet i? Hvordan er ytelse sammenlignet med andre brannmurer? Er det skrudd sammen av open source software eller er alt in-house? Lider Anderson av NIH-syndromet? 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 "Det er to sorte bokser levert av HP, som kjører på Ubuntu og en egen brannmur-programvare som Anderson selv har kodet." Ok, dette krever en egen artikkel med intervju av Herr. Anderson. Hva er den skrevet i? Hvordan er ytelse sammenlignet med andre brannmurer? Er det skrudd sammen av open source software eller er alt in-house? Lider Anderson av NIH-syndromet? Mr. Anderson! Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Dere har altså 14 stk. B200-M3 blades for å kjøre 8 fysiske og 14 virtuelle servere.Nå ser jeg ikke spec på hvert blade, men jeg synes dette virker som temmelig overkill? Uten at jeg skal banne på det...Hva lagrings løsning har dere mot blade serverne?Jeg lurer no bare Endret 4. november 2014 av Buzz76 Lenke til kommentar
trippler Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Egne systemer har som oftest også egne sikkerhetsproblemer. Det å fortelle en angriper at han har funnet en gyldig epost adresse å nå bare trenger å finne passordet er regnet som dårlig sikkerhetspraksis; men dette er noe login (helt øverst på siden) gjør. Lurer på hvilke rettigheter [email protected] har 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hva brukes til lagring? HDD, SSD, magnetbånd? Og hvor mye? Lenke til kommentar
siggen103 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ingen tvil om at det har skjedd mye hos dere i årenes løp, men litt pepper må dere få for at dere fremdeles ikke har støtte for å se video på nettbrett og smartmobiler. Her sier jeg bare: SKJERP DERE!!!!! (vi skriver snart 2015) (Ellers så har dere masse interessant stoff å presentere hver dag) 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Svært interessant! Men jeg må si jeg likte Tek sine nettsider bedre da hele siden ble lastet på en gang, nå må jeg dra siden nedover for å få alt til å laste... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Flott artikkel! Av interesse, hvor mye harddisk kapasitet har dere totalt og hva slags disker sitter i deres servere? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Er neo noe dere bare har selv, eller har dere gitt ut open-source til det? Ser veldig spennende ut, skulle likt å brukt det selv Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 "Til sammenligning vil selv den mest moderne vanlige PC-en høyst kunne levere teoretisk båndbredde på 0,6 Gbit/s." Vås og tøv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå