brune-ha Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 FÅr ikke lagt inn XP eller 2000... Har prøvd å endre på jumper innstillingene.... Får formatert men når jeg skal kopiere filene som xp skal bruke i innstalasjonen får jeg bare bluescreen.... Har prøvd å bytte ide kabel.. og bytte ram plass.... Setup: AMD XP 2600+ WD 120gb Asus A7N8X Saphire Radeon 9600 Pro DDR DIM 3200PC (komplett ram) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Orginal XP? Original Windows XP og windows 2000 som har blitt testet på min egen pc som da virket.... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 får ikke installert? Hva skjer? feilmelding? random reboot? flere kommer til å svare deg hvis du beskriver problemet mer omfattende... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 får ikke installert? Hva skjer? feilmelding? random reboot? flere kommer til å svare deg hvis du beskriver problemet mer omfattende... idet jeg kopierer filene som skal brukes til Innstalasjonen av XP så får jeg en bluescreen og jeg skal sjekke hardwaren min.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hadde det samme prob som deg, bare hos meg var det at jeg hadde kjørt for høy fsb på CPU slik at hk ikke taklet det! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hadde det samme prob som deg, bare hos meg var det at jeg hadde kjørt for høy fsb på CPU slik at hk ikke taklet det! Men jeg hadde på 100i FSB med en Atholen XP 2600+... HAr satt den til 166 nå... men mens jeg prøve å fixe kameraten min sin pc så hadde vi på 100FSB Lenke til kommentar
Oxxyd Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hadde samme problem når jeg satte sammen min! Sjekk Tempen på cpu'en! Eller prøv en annen ram brikke! Det var ramen min som gjorde det, men den fungerte fint på en annen pc. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå