Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når hadde dere sex første gang? Alder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Var 12 år med en som var 18. Vi gjorde det på rommet hans mens lillebroren hans på sånn 6 år satt på gulvet å spilte tv-spill :p

 

Anonymous poster hash: ab649...fcb

 

 

Overrasker meg hver dag over hvor mange syke mennesker som finnes der ute, burde vel snart ikke være overrasket lengre..

 

 

Du kan sikkert ta det med ro, dette er mr. Anonynbruker så er bare bullshit alt sammen, alle kan klare å logge inn og poste som anonymbruker :)

Lenke til kommentar

Mann, 14-15 år. Hun også.

 

Men min første gang med en mann var jeg 21 år, og fra der forsto jeg at damer var ikke min greie.

jeg var 23 da jeg fikk gjort alt mulig rart utenom ett samleie, det fikk jeg først gjennomført en stund etter.

Nå har jeg fått en kid, er singel igjen, og lurer på om jenter ikke er min greie. Har møtt 10-12 stk via nettdating, og hun ene fikk jeg blitt over i senga med, men hun ville ikke knulle. Nekta.

Ikke bare det, men det var faen meg det eneste. INGEN av de jentene jeg har møtt vil en dritt, flere som har DÅRLIGE erfaringer med nett dating????

Begynner å lure på om gutter er min greie og jeg?? Fikser snart ikke å gå lenger helt aleine og møte jenter som rett og slett er allergiske mot sex....

kanskje jentene "lukter" at det eneste jeg innerst inne vil er å ha sex med dem, IKKE interessert i å få flere barn for 5 flate øre!!! De må lukte det?

Tror jenter på nettdating er over middels interessert i å få unge... :( og kun det :(

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

 

Mann, 14-15 år. Hun også.

 

Men min første gang med en mann var jeg 21 år, og fra der forsto jeg at damer var ikke min greie.

jeg var 23 da jeg fikk gjort alt mulig rart utenom ett samleie, det fikk jeg først gjennomført en stund etter.

Nå har jeg fått en kid, er singel igjen, og lurer på om jenter ikke er min greie. Har møtt 10-12 stk via nettdating, og hun ene fikk jeg blitt over i senga med, men hun ville ikke knulle. Nekta.

Ikke bare det, men det var faen meg det eneste. INGEN av de jentene jeg har møtt vil en dritt, flere som har DÅRLIGE erfaringer med nett dating????

Begynner å lure på om gutter er min greie og jeg?? Fikser snart ikke å gå lenger helt aleine og møte jenter som rett og slett er allergiske mot sex....

kanskje jentene "lukter" at det eneste jeg innerst inne vil er å ha sex med dem, IKKE interessert i å få flere barn for 5 flate øre!!! De må lukte det?

Tror jenter på nettdating er over middels interessert i å få unge... :( og kun det :(

 

 

Du får være ærlig med hva du ønsker, så ingen får falske forhåpninger. Alle jenter/kvinner har ikke noe ønske om barn. Kunne du tenke deg å møte en som er ferdig med "barneproduksjon", så skulle du ikke havne i noe dilemma.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...