Davday90 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Så jeg tenker å starte igjen da vintertiden er kommet og jeg sitter hjemme deprimert og lei meg mens dama er i utlandet:( hehe uansett har spilt siden release men hoppa over denne og cataclysm, tenker å starte igjen nå. Hvilke server finnes jeg flest nordmenn? vurderer å starte en ny class da jeg vil prøve noe annet enn paladin som jeg har spilt i alle disse åra. Noe jeg burde forberede meg på før release av ny expansion? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628254 Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628254 Hvordan er det med nordmenn på servern? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Spiller selv på Grim Batol, mye nordmenn/skandinaver her ihvertfall. Flere nordiske guilds, nesten for mange i forhold til antall folk da det er mange som konstant rekrutterer Lenke til kommentar
Derpa Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Det er en del norske på Twisting Nether, kan ikke gi no direkte antall, men vi er 50 stk i NoX og vokser enda Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Hvis dette er sammen gjengen fra Wildstar så hadde jeg holdt meg langt unna "nox", Davday. Edit: Skulle selvfølgelig stå "samme". Endret 25. november 2014 av fluks1 1 Lenke til kommentar
Derpa Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hvis dette er sammen gjengen fra Wildstar så hadde jeg holdt meg langt unna "nox", Davday. Det er ikke samme gjengen. Det er noen som spilte WS i NoX med, men annet lederskap. Mvh Derpa GM NoX WoW Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hvis dette er sammen gjengen fra Wildstar så hadde jeg holdt meg langt unna "nox", Davday. Hva var galt med den gjengen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå