Runningback Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hei Er på utkikk etter en ny bærbar maskin til WoW Warlords of Draenor kommer ut. Synes denne hadde veldig fine specs til den prisen. Er det et godt kjøp? Flaskehalsen her er vel den tokjerners prossessoren, men tror alikevell denne maksinen drar WOW greit med GTX850? GeForce GTX850 4GB Intel Core i5-4200U, 8GB RAM, 500GB SSHD, Windows 8.1 https://www.komplett.no/acer-aspire-v7-582pg-156-hd-touch/823564#!tab:extra Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Om du er ute etter en gaming bærbar så er vel multicom sine det beste valget. http://www.multicom.no/Sansa-MS-16GC-15e6-Full-HD-Matt-Intel%C2%AE-Core%E2%84%A2-i7-4710MQe-8GBe-1TB-7200e-GeForce-GTX-860Me-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10629896 Men om du er ute etter en som ser bra ut og funker bra til gaming, så er vel ikke det valget du har det så ille. Selv ville jeg valgt multicom sine, utrolig bra pris is forskjell til innmat. Tror nok den skal dra det meste av spill ganske bra. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Har hørt at Multicom sine maskiner leverer ikke samme kvalitet mtp. byggekvalitet. Billig plastikk, og maskinene blir overopphetet relativt fort kontra "kjente" merker(acer, asus, hp osv). Multicom sine leveres jo også uten Operativsystem, så maskinen kommer på godt over 8000kr. Noe som er litt for mye for mitt student budsjett per dags dato. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Har hørt at Multicom sine maskiner leverer ikke samme kvalitet mtp. byggekvalitet. Billig plastikk, og maskinene blir overopphetet relativt fort kontra "kjente" merker(acer, asus, hp osv). Multicom sine leveres jo også uten Operativsystem, så maskinen kommer på godt over 8000kr. Noe som er litt for mye for mitt student budsjett per dags dato. Dårlig byggekvalitet pleier det å være på maskiner som det, men at de har problemer med varme har jeg ikke hørt noe om. Ja, er dyrt å kjøpe OS.. Men tilbake til spørsmålet ditt. Jeg selv kunne kjøpt den der, synes prisen er fin og virker som et bra skjermkort. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Dårlig byggekvalitet har du uansett med acer, ihvertfall de billige PC-ene. Men den vil kjøre endel spill helt greit, de fleste PC-er vil vel dra wow, og den er intet unntak. Det som gjør den dårlig i mine øyne er mangelen på full hd, men du får jo bestemme om det er viktig. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Hm, er full HD nødvendig når den blir brukt til spill? Ser for det meste serier da jeg kobler den opp på TV. Har også en Macbook Pro Retina som jeg bruker til å se filmer/serier. Men finnes det noen andre alternativer der ute til rundt 6000kr? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hm, er full HD nødvendig når den blir brukt til spill? Ser for det meste serier da jeg kobler den opp på TV. Har også en Macbook Pro Retina som jeg bruker til å se filmer/serier. Men finnes det noen andre alternativer der ute til rundt 6000kr? Ikke nødvendig nei, men hvorfor ikke kjøpe en stasjonær hvis du har en Macbook Retina? Eller spille wow på Macen? 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Macen er for jobb. Macen drar ikke wow særlig bra desverre. Stasjonær er desverre uaktuelt, da jeg reiser mye. Så liker å ha muligheten til å ta med bærbaren om det skulle bli nødvendig. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Fin maskin i forhold til pris. Skjermen er nok ikke allverden dog. Oppløsningen i seg selv er ikke noe stort problem, det værste er egentlig at de aller fleste 1366 x 768 skjermer er produsert billigst mulig, med lav kontrast og dårlig fargegjengivelse. FullHD skjermer er jevnt over bedre på kontrast og fargegjengivelse. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 500kr mer og du får en langt bedre maskin: https://www.mpx.no/asus-x550jk-156-full-hd-matt/824958 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Har en lignende selv, bare i 17" Asus N76. Synes denne er tjukk, og har en helt forferdelig touchpad. Så tror nok ikke det blir den modellen der. Men ser nå at FULLHD kanskje kan bli nødvendig, da jeg bruker laptopen til en del film/serie titting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå