Gå til innhold

Hjelp til utvikling av android app

xhark

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter med et ferdig design på android applikasjon. Jeg har ingen erfaring med apputvikling og leter derfor etter noen som kan bygge/utvikle applikasjonen til et ferdig produkt for AppStore.

Applikasjonen skal være en søkertjeneste hvor informasjon hentes fra ulike nettsteder.

Da jeg ikke har kapital til å få dette utviklet på egen hånd, vil jeg tilby en deling 50/50 av inntekter etter salg for den som utvikler appen for meg.

Kan også nevne at det ikke finnes liknende applikasjoner på AppStore.

Er det noen som syns dette høres interessant ut så ta kontakt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Sitter med et ferdig design på android applikasjon. Jeg har ingen erfaring med apputvikling og leter derfor etter noen som kan bygge/utvikle applikasjonen til et ferdig produkt for AppStore.

Applikasjonen skal være en søkertjeneste hvor informasjon hentes fra ulike nettsteder.

Da jeg ikke har kapital til å få dette utviklet på egen hånd, vil jeg tilby en deling 50/50 av inntekter etter salg for den som utvikler appen for meg.

Kan også nevne at det ikke finnes liknende applikasjoner på AppStore.

Er det noen som syns dette høres interessant ut så ta kontakt!

Ta gjerne kontakt og presenter ideèn din. Jeg har lang erfaring med utvikling til Android, så hvis jeg synes det er verdt å bruke tiden min på kan vi sikkert få til noe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...