AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Heisann! Jeg er ei jente på snart 17 som lurer på hvordan jeg kan bli mer tiltrekkende/sexy for andre gutter. Tar en del joggeturer, bruker litt sminke (i hovedsak for å dekke kviser og litt arr. Går på en veldig sterk medisin for å få bukt med urenhetene, i tillegg til at jeg senere skal ta laserbehandling for å kvitte meg med arrene. Syntes lite når jeg har på sminke), er litt tynn og har ikke spesielt store former. Ellers er jeg 1,70. Pleier å smile, være positiv og gi komplimenter med folk jeg er rundt. Er ellers litt den "filosofiske typen", tenker med andre ord veldig mye i hverdagen. Vil veldig gjerne vite hva dere gutta ser på som sexy hos jenter, og hva som gjør at dere ønsker å bli kjent med jenta. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Utover utseende, hvor preferansene kan variere kraftig? Selvtillit. Et overdrevent behov for å skjule eller å endre på seg selv er ikke et tegn på selvtillit. Ellers er et sunt forhold til fysisk aktivitet alltid en bonus. 3 Lenke til kommentar
Sæd-is Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Sexy utseendet på jenter = Tar vare på seg selv og kroppen sin, ikke overdrive med sminke, være fornøyd med utseendet sitt, ikke være kjempelat og la fettet vokse over alt. Litt fett gjør meg ingenting. Men det deiligste er aktive jenter. Endret 3. november 2014 av Sæd-is 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Dette er veldig subjektivt. Jeg makter ikke helt å pinpointe mine egne preferanser når det kommer til utseende, bortsett fra at bortnappede øyenbryn som er forsøkt tegnet tilbake på plass med tusj, samt klær med leopardmønster, er fælt. Utseende er viktig, men å overdrive sminken er 1) gyselig rent estetisk og 2) for meg et tegn på lav selvtillit, at man føler et behov for å drastisk pynte på seg selv for å se noenlunde anstendig (?) ut, noe som er enda viktigere enn selve utseendet, slik lmlekk også hinter mot. Jenter som forsøker å fremstå som dumme, blonde bimboer er usexy. Godt mulig man er det, men å fremheve det som en av sine ypperste kvaliteter er vanvittig turnoff. Samtidig finnes det gutter som foretrekker IQ omvendt proporsjonal med cupsize, så dette kommer nok veldig an på hvilken type gutt du jakter. Krake søker make... Om du liker/pleier/evner å ta initiativ til ting er det et pluss i min bok. Det trenger ikke være action absolutt hele tiden, men jenter som deiger seg på sofaen 24/7, 52 uker i året, og som én dag i måneden tilsynelatende noe motvillig går med på å ligge på sengen som en dau fisk og bare ta imot, er uinteressante i lengden. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Parfyme eller ei? Noe jeg burde gjøre med håret når det kommer til frisyrer? Vurderer å farge det blondt, har mørkeblondt nå. Vurderer også å gå opp ca. 5 kilo (veier 58), samt fortsette treningen ved siden av - håper på større og finere former. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Det viktigste med vekten er at den er noenlunde naturlig og proporsjonal med høyden. Så lenge BMIen din er rundt 20 er det ikke noe behov for å gå hverken opp eller ned. Parfyme er greit, men det skal dufte, ikke stinke. Alt for mange kvinner og menn sprayer på alt for mye. En spray er nok! Det samme prinsippet med sminke. Helt ok å stæsje seg opp, men jeg foretrekker at det er såpass lite at mennesket jeg ser med sminke på ikke ser ut som en crack-hore så fort den tas vekk. Generelt synes jeg jenter i dag, i de fleste aldre, er veldig flinke til å kle seg. Spesielt til hverdags føler jeg at jenter generelt går mye finere kledd enn før. Til fest derimot syns jeg det er mye stygt, og generelt for mange som ser ut som sluts. Ha i bakhodet at hvordan du kler deg ofte avgjør hva slags mannfolk du tiltrekker deg. Alle liker å handle billig, men de eksklusive tingene blir bare solgt til de som virkelig har lyst på dem. Endret 3. november 2014 av Feh 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Parfyme eller ei? Noe jeg burde gjøre med håret når det kommer til frisyrer? Vurderer å farge det blondt, har mørkeblondt nå. Vurderer også å gå opp ca. 5 kilo (veier 58), samt fortsette treningen ved siden av - håper på større og finere former. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Hvorfor skal du gå opp 5 kilo? Hvis du "farger" det blondt anbefaler jeg at du striper det gradvis fremfor å bleike hele greia, for det kan ofte se veldig unaturlig ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Parfyme eller ei? Noe jeg burde gjøre med håret når det kommer til frisyrer? Vurderer å farge det blondt, har mørkeblondt nå. Vurderer også å gå opp ca. 5 kilo (veier 58), samt fortsette treningen ved siden av - håper på større og finere former. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Hvorfor skal du gå opp 5 kilo? Hvis du "farger" det blondt anbefaler jeg at du striper det gradvis fremfor å bleike hele greia, for det kan ofte se veldig unaturlig ut. Vil gå opp rundt 5 kilo slik at jeg ser "større" ut. Liker ikke at folk kommenterer at jeg er tynn, vet at flere av dem ikke mener det som et kompliment da de sier det på en ikke så altfor hyggelig måte. Får ikke høre det ofte, men likevel. Tror jeg hadde blitt mer fornøyd med meg selv med større former, det som er tegninga. Anonymous poster hash: 2affd...de9 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Istedenfor (bare) å jogge, bør du satse på styrketrening. Ta knebøy, så får du litt kjøtt på lårene. Når det gjelder hvordan du omgås andre mennesker, trenger du ikke å skinne av selvtillit, men vær lett å prate med. Hvis du er imøtekommende, grei og tar litt initiativ, er det viktigste på plass. Prøv å si interessante ting som ikke hvem som helst hadde sagt. Du trenger ikke å diskutere temaer som er vanskelige og såre for folk, men det er fint om du har noen meninger som du kan redegjøre for. Dog handler dette kanskje ikke så mye om å være sexy som å ha personlige kvaliteter som jeg og en del andre verdsetter. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Parfyme eller ei? Noe jeg burde gjøre med håret når det kommer til frisyrer? Vurderer å farge det blondt, har mørkeblondt nå. Vurderer også å gå opp ca. 5 kilo (veier 58), samt fortsette treningen ved siden av - håper på større og finere former. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Hvorfor skal du gå opp 5 kilo? Hvis du "farger" det blondt anbefaler jeg at du striper det gradvis fremfor å bleike hele greia, for det kan ofte se veldig unaturlig ut. Vil gå opp rundt 5 kilo slik at jeg ser "større" ut. Liker ikke at folk kommenterer at jeg er tynn, vet at flere av dem ikke mener det som et kompliment da de sier det på en ikke så altfor hyggelig måte. Får ikke høre det ofte, men likevel. Tror jeg hadde blitt mer fornøyd med meg selv med større former, det som er tegninga. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Jeg ville heller trent styrke. Mye finere med muskler enn fett som henger og slenger. Du har helt normal bmi, så tror ikke du er for tynn. Trener du styrke vil du nok uansett gå litt opp i vekt, uten at du blir lubben. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Greit, da får jeg satse på det i stedet! Tusen takk Flere? Anonymous poster hash: 2affd...de9 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ta styrketrening og kosthold seriøst. Sats på å trene hardt og tungt. IKKE løp timesvis på mølla hver dag, de jentene ender som regel opp å se ut som fyrstikker. Markløft, benk, overheadpress og squats..masse squats. Ingenting er som en formfull og stor rumpe på jenter. DET er sexy. 2 Lenke til kommentar
Sæd-is Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Parfyme eller ei? Noe jeg burde gjøre med håret når det kommer til frisyrer? Vurderer å farge det blondt, har mørkeblondt nå. Vurderer også å gå opp ca. 5 kilo (veier 58), samt fortsette treningen ved siden av - håper på større og finere former. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Alle frisyrer er fint på jenter. Unntatt hanekam xD Kort hår på jenter er også utrolig sexy, like sexy som langt. Teit at folk sier det er guttefrisyre og langt hår er jentefrisyre! Kort hår er for jenter og gutter og langt hår er for jenter og gutter. Sånn er det bare! All slags hårfarger er også fint. Da mener jeg svart, blondt, brunt, rødt. Ikke grønt, blått, rosa og lilla. Det er ikke så sexy Et tips, ALDRI ALDRI ALDRI ta silikon. Det er så usexy og falskt! Endret 3. november 2014 av Sæd-is Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Parfyme eller ei? Noe jeg burde gjøre med håret når det kommer til frisyrer? Vurderer å farge det blondt, har mørkeblondt nå. Vurderer også å gå opp ca. 5 kilo (veier 58), samt fortsette treningen ved siden av - håper på større og finere former. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Alle frisyrer er fint på jenter. Unntatt hanekam xD Kort hår på jenter er også utrolig sexy, like sexy som langt. Teit at folk sier det er guttefrisyre og langt hår er jentefrisyre! Kort hår er for jenter og gutter og langt hår er for jenter og gutter. Sånn er det bare! All slags hårfarger er også fint. Da mener jeg svart, blondt, brunt, rødt. Ikke grønt, blått, rosa og lilla. Det er ikke så sexy Et tips, ALDRI ALDRI ALDRI ta silikon. Det er så usexy og falskt! Hæ? TS, ta dette med en klype salt. Og, ligg unna dreads. Det er forkastelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Heisann! Jeg er ei jente på snart 17 som lurer på hvordan jeg kan bli mer tiltrekkende/sexy for andre gutter. Tar en del joggeturer, bruker litt sminke (i hovedsak for å dekke kviser og litt arr. Går på en veldig sterk medisin for å få bukt med urenhetene, i tillegg til at jeg senere skal ta laserbehandling for å kvitte meg med arrene. Syntes lite når jeg har på sminke), er litt tynn og har ikke spesielt store former. Ellers er jeg 1,70. Pleier å smile, være positiv og gi komplimenter med folk jeg er rundt. Er ellers litt den "filosofiske typen", tenker med andre ord veldig mye i hverdagen. Vil veldig gjerne vite hva dere gutta ser på som sexy hos jenter, og hva som gjør at dere ønsker å bli kjent med jenta. Anonymous poster hash: 2affd...de9 At hun har matchende humor og sunne interesser Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kort hår på jenter er også utrolig sexy, like sexy som langt. Forsåvidt enig, men mye mer hit or miss. Robin Wright i House of Cards er et prakteksempel på hvor sexy det kan være, men generelt gir langt hår mange fler muligheter for forskjellige frisyrer. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Parfyme eller ei? Noe jeg burde gjøre med håret når det kommer til frisyrer? Vurderer å farge det blondt, har mørkeblondt nå. Vurderer også å gå opp ca. 5 kilo (veier 58), samt fortsette treningen ved siden av - håper på større og finere former. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Alle frisyrer er fint på jenter. Unntatt hanekam xD Kort hår på jenter er også utrolig sexy, like sexy som langt. Teit at folk sier det er guttefrisyre og langt hår er jentefrisyre! Kort hår er for jenter og gutter og langt hår er for jenter og gutter. Sånn er det bare! All slags hårfarger er også fint. Da mener jeg svart, blondt, brunt, rødt. Ikke grønt, blått, rosa og lilla. Det er ikke så sexy Et tips, ALDRI ALDRI ALDRI ta silikon. Det er så usexy og falskt! Har foreløpig null planer om å ta silikon i fremtiden, og en av grunnene til hvorfor jeg vil legge på meg er jo for å få større pupper. De vokser enda, men enn så lenge er jeg fortsatt på A-cup. Dette varierer med bh-ene, hender jeg bruker B. Jeg kan se flat ut, og det vil jeg endre på. Takk for alle svar! Er takknemlig. Kom gjerne med flere innspill, hehe. Anonymous poster hash: 2affd...de9 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kort hår på jenter er også utrolig sexy, like sexy som langt. Forsåvidt enig, men mye mer hit or miss. Robin Wright i House of Cards er et prakteksempel på hvor sexy det kan være, men generelt gir langt hår mange fler muligheter for forskjellige frisyrer. Kommer anpå "fjes-oppbyggningen" også. Om en jente har et langt fjes, er det penere at hun har langt hår, syns jeg. Jenter med lange fjes...da blir liksom det korte håret som et reir.. 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Sexy jenter er jenter som er sexy uten sminke 2 Lenke til kommentar
Sæd-is Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Parfyme eller ei? Noe jeg burde gjøre med håret når det kommer til frisyrer? Vurderer å farge det blondt, har mørkeblondt nå. Vurderer også å gå opp ca. 5 kilo (veier 58), samt fortsette treningen ved siden av - håper på større og finere former. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Alle frisyrer er fint på jenter. Unntatt hanekam xD Kort hår på jenter er også utrolig sexy, like sexy som langt. Teit at folk sier det er guttefrisyre og langt hår er jentefrisyre! Kort hår er for jenter og gutter og langt hår er for jenter og gutter. Sånn er det bare! All slags hårfarger er også fint. Da mener jeg svart, blondt, brunt, rødt. Ikke grønt, blått, rosa og lilla. Det er ikke så sexy Et tips, ALDRI ALDRI ALDRI ta silikon. Det er så usexy og falskt! Har foreløpig null planer om å ta silikon i fremtiden, og en av grunnene til hvorfor jeg vil legge på meg er jo for å få større pupper. De vokser enda, men enn så lenge er jeg fortsatt på A-cup. Dette varierer med bh-ene, hender jeg bruker B. Jeg kan se flat ut, og det vil jeg endre på. Takk for alle svar! Er takknemlig. Kom gjerne med flere innspill, hehe. Anonymous poster hash: 2affd...de9 Good Liker små pupper også jeg. A-cup er også sexy. Rettere sagt. Jeg går ikke etter puppene på folk, men personen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå