BioNor Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hei! Noen her som har erfaring med retur av plasmaskjerm til Dustin? Jeg har fått vite at det er tilsendt en adresseseddel, men ingen info annet enn at de ikke tar tilbakekjøp med mindre den kommer på pall. Nå er jo dette en garantisak på en snart 3 år gammel 60", så har verken pall eller emballasje. Hvordan forventer de denne returnert? Noen som har hatt tilsvarende "problem" og løsning? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Skal den leveres tilbake for reparasjon? Da er det vanlig å kontakte et serviceverksted. Det Dustin gjør er jo å sende den videre til et serviceverksted, så spør de om du kan ta kontakt med serviceverkstedet selv. Jeg gjorde dette med en 60" plasma kjøpt på Komplett. Forklarte feilen godt, så sendte de tekniker hjem, som fikset feilen. Hadde han ikke fått fikset feilen, ville han tatt med seg TV og reparert den på serviceverkstedet. Hvis den MÅ sendes til Dustin burde det være greit å få tak i en pall, men verre med noe beskyttelse. Du kan vel feste den til pallen med 2-3 spannsett og finne noe bobleplast eller lignende å beskytte skjermen med. Spør Dustin hvordan du skal få festet TV til pallen og hvordan beskytte den, da får du ihvertfall et skikkelig svar på hvordan den bør "pakkes", kanskje de også sender deg det du trenger. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Varen skal repareres uten kostnad/vesentlig ulempe for kunde. At du skal gå på jakt etter palle og eske til en TV anser jeg som urimelig. Der jeg jobber har vi henteservice på tv >37 tommer. Antar at Dustin har det samme. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Da jeg hadde rep på min 50 KG 60 " Lg plasma så kom en fyr og henta den i bilen. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Skal den leveres tilbake for reparasjon? Da er det vanlig å kontakte et serviceverksted. Det Dustin gjør er jo å sende den videre til et serviceverksted, så spør de om du kan ta kontakt med serviceverkstedet selv. Jeg gjorde dette med en 60" plasma kjøpt på Komplett. Forklarte feilen godt, så sendte de tekniker hjem, som fikset feilen. Hadde han ikke fått fikset feilen, ville han tatt med seg TV og reparert den på serviceverkstedet. Hvis den MÅ sendes til Dustin burde det være greit å få tak i en pall, men verre med noe beskyttelse. Du kan vel feste den til pallen med 2-3 spannsett og finne noe bobleplast eller lignende å beskytte skjermen med. Spør Dustin hvordan du skal få festet TV til pallen og hvordan beskytte den, da får du ihvertfall et skikkelig svar på hvordan den bør "pakkes", kanskje de også sender deg det du trenger. Ja, garanti, sikringen ryker hver gang jeg setter støpselet i, så sikkert enkelt å fikse. Får ta en telefon hvis det kun kommer en postlapp som sier hvor den skal sendes...prisen for å sende pall er jo 799,- sist jeg sjekket, så forstår ikke hvorfor de evt gjør det på denne måten... Varen skal repareres uten kostnad/vesentlig ulempe for kunde. At du skal gå på jakt etter palle og eske til en TV anser jeg som urimelig. Der jeg jobber har vi henteservice på tv >37 tommer. Antar at Dustin har det samme. Regnet egentlig med at jeg kunne levere den til en eller annen samarbeidspartner/verksted i Bergen ja, men får se hva de sender, regner med å få det i posten idag... Da jeg hadde rep på min 50 KG 60 " Lg plasma så kom en fyr og henta den i bilen. Var det jeg håpet skulle skje, men får nett sjå ka som skjer:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå