torendo Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hei! Jeg lurer på hvorfor viftene på skjemkort øker hastigheten og tilslutt for fullt, når det ikke er noe belasning på de. Vist jeg går ifra pc me skjembordet fram og kommer tilbake 5min etter så så går viftene for full pupp, + at det produsere mye varme. Har to AMD Radeon HD 7900 Series;) Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det kan hende at du har noe malware som miner bitcoins på PCen din, eller en buggy driver f.eks. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Dette er noe Folding Home også kan gjøre, det starter ofte å folde når PC'en ikke brukes. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Har du blåst skjermkortet ditt rent for støv noen gang? Lenke til kommentar
torendo Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Dette er noe Folding Home også kan gjøre, det starter ofte å folde når PC'en ikke brukes. Folding Home ?? Vet ikke va du snakker om akkurat der ellers er d "nesten" støvfritt. Blir tatt opp av støvfilter på kabinettet! Lenke til kommentar
mna Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) hva ligger temp på? kan hende det er på tide med kjølepasta bytte. edit: om du åpner task manager er det noe ukjent som kjører i bakgrunnen eller bruker mye resurser? Endret 24. november 2014 av mna Lenke til kommentar
torendo Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Tempraturen ligger rund 60 grader til vanlig. så vil ikke tru at d er dårlig pasta. Å innpå tank manager er det bare de programmen jeg vet som er oppe, ikke noe mistenkelig program som bruker mye av resusene. Lenke til kommentar
mna Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) 60¤ med vifter på 100% ? btw. er ikke bare en litt syk vifteprofil som er activert via et 3part program eller? Endret 24. november 2014 av mna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå