moby_duck Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Ser at Watch Dogs er på salg på Steam. Har hørt mye dritt rundt PC-versjonen, men er det bedre nå? Tenker først og fremst på de kunstige begrensningene på grafikken for å få PC-versjonen på samme nivå som konsollversjonen. EDIT: Salger varer bare drøye 2 timer til! Endret 3. november 2014 av moby_duck Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg vet ikke, men vil bare si at prisen på Steam er ikke spesielt god for å være et salg. Kan få spillet for 199,- her http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL//Watch_Dogs/?id=300055069 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Jeg har ikke CD-rom på PC-en. Prisen har for så vidt ikke så mye å si så lenge spillet er bra. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Har ikke vært mange oppdateringer til PC versjonen ihvertfall, 2 mindre oppdateringer tror jeg. Endret 7. november 2014 av Bahamut Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Grafikken er ikke problemet med Watch Dogs. Det er rett og slett døll kjedelig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Grafikken ble fin med litt tweaks, husker ikke HELT hva jeg gjorde men det var fint, spilte bra ift kontroller, osv. Ikke noe problem med spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå