Jurge92 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Hei. Jeg har lagt ut denne for salg: http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/36608 Jeg fikk i dag en mail av en som er interessert. I første mail skriver vedkommende ganske normalt om hva den koster og lignende. Jeg gir vedkommende et svar, og da svarer vedkommende meg dette: Takk for raskt svar , er jeg villig til å fortsette ogbetalernPrisantydning , vennligst logg inn på din PayPal-konto og velgbe om penger knappen er plassert på toppen av din PayPal-kontohjemmeside og sende pengene forespørsel direkte til PayPal-kontoen minid som er ***@gmail.com slik at jeg kan sende betaling tildeg via PayPal akkurat nå som PayPal er trygt, raskt og enkelt å sendeog motta penger på nettet. Hvis du ikke har en PayPal- konto barelogge inn på www.paypal.com og sette opp din PayPal-konto , etter å hasatt opp PayPal -kontoen du finne forespørsel penger knappen erplassert på toppen av PayPal-kontoen din startside, bruke den til å beom penger direkte fra PayPal-kontoen min som er ***@gmail.com gang jeg mottar penger forespørselen fraPayPal , vil jeg sende betalingen til deg via PayPal asap .Jeg kjøper dette for mitt barnebarn som arbeider i utlandet , jegkjøper det for ham som en gave , vil jeg at du skal legge inn varentil ham gjennom registeret post siden Jeg vil være ansvarlig for portogebyr. trenger du ikke å bekymre deg for avgift på oppslaget, vil jegta gebyr postering i mengden penger som jeg vil overføre til dinPayPal-konto .Venter på svar og også for betalingsoppfordring asap. Har skjult e-post adressen Vet ikke om det bare er jeg som er veldig skepsis, men syns både skrivemåten, innholdet og barnebarnet som jobber i utlandet er litt mistenkelig. Har dere noen formening om dette? Endret 3. november 2014 av Jurge92 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Svindel, ignorer... Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Standard svindelsvar. Solgte 4 snowboard i fjor, og da kom det mail fra en som skulle kjøpe alle til et barnehjem i somalia. Var bare for meg å sende dem ned dit samme dag, siden det hastet veldig. Kunne tilogmed gi meg en ekstra 1000-lapp siden det var så hast. Endret 3. november 2014 av RunRookieRun Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Svindel, noen som har lurt til seg en annens PayPal konto, greit nok så får du gjerne pengene, men så rapporterer opprinnelig eier svindel og PayPal fører tilbake pengene, du sitter igjen uten varer og uten penger.. Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Takk for svar! Ja det er ganske tydelig at det er ugler i mosen. Tror jeg kan gjøre best i å bare ignorere, som blir nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå