Anne Sofie Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ann Kristin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Fint portrett av jenta med god blikkontakt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Tusen takk Tove Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Godt eksponert og lyssatt samt med gode farger, men opplever utsnittet for trangt da du har sneiet av hennes høyre albue ! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Enig med Tove her + søt jente med vakre øyne mvh Jan Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Takk for kommentarer. Jeg tenkte på øyekontakt og var ikke så opptatt å få med hele armen.Men kanskje jeg skulle tatt et tettere snitt. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Takk for kommentarer. Jeg tenkte på øyekontakt og var ikke så opptatt å få med hele armen.Men kanskje jeg skulle tatt et tettere snitt. Tror ikke det hjelper med tettere utsnitt, Anne Sofie - for det blir rart med en kroppsdel som går ut av bilde og kommer inn igjen; noe som blir vanskelig å unngå her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg