edge Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hihi, Sterling banker Ronaldo i løpeduell 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Bruk hulu og https://www.itv.com/itvplayer/itv neste gang Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kanskje erten kan få hull på Real tørken vi er vitne til! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Kjøpte Viaplay før forrige kamp for å teste. Makan til møkkatjeneste. Det var min første og siste måned.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kjøpte Viaplay før forrige kamp for å teste. Makan til møkkatjeneste. Det var min første og siste måned.. Til CL er ITV bra. Sjekk ut Filmon.com for gratis stream. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvorfor får Marcelo frispark for å sparke Manquillo? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Der skulle det vært rødt på Manquillo, så ikke veldig rart at Marcelo får frispark Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kjempe fornøyd med laget , spesielt før byttene. Håper laget som startet i dag starter i ligaen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Der skulle det vært rødt på Manquillo, så ikke veldig rart at Marcelo får frispark Hva er det du røyker ? 7 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Der skulle det vært rødt på Manquillo, så ikke veldig rart at Marcelo får frispark Hva er det du røyker ? Se situasjonen om igjen du. 2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Nå ble jeg enda mer forvirra. Mignolet, Toure, Markovic, Lucas og til dels Can har imponert ikveld. Alle som jeg egentlig ikke hatt foretrukket i startoppstillingen. Toure er jo bare magisk! 1-0 borte mot verdens desidert beste lag er ikke dårlig. OT: Helsikkens Arsenal så ødela tippingen min! Endret 4. november 2014 av GLN Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Absolutt godkjent, men litt skuffende at vi ikke kjører noen skikkelige kontringer. Litt feigt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Fornøyd med kampen. Misfornøyd med jævla Arsenal som ødela tippinga mi. Drittlag. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ikke helt fornøyd av RM Men ble seier hvertfall. Forstår de sparer energi i enn slik kamp Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Fornøyd med kampen. Misfornøyd med jævla Arsenal som ødela tippinga mi. Drittlag. Dakar..... Lenke til kommentar
AMENRA Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Real Madrid 1 - 0 Liverpool B Jeg er fornøyd med kampen tross for at alle oss trodde det skulle bli total destruction av Real. Vi tapte, men vi virkelig ga det 100% i dag. Solid ytelse fra nesten hver spiller. Endret 4. november 2014 av AMENRA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Dette er absolutt noe å bygge på. Litt mer selvtillit når det kommer til avslutninger/innlegg istedet for å drible eller spille støttepassninger så hadde vi faktisk kunne produsert noen målsjangser. Over all forventning med tanke på startoppstillingen. Mye tyder på at det var en genistrek av Rodgers. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Genistrek? Han ble nok like overrasket som oss andre Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Var nok bare et mer defensivt orientert lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå