Bæder Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Viste ikke hvor jeg skulle legge dette hen så jeg la det her. Mannen fjellet har dinglet i mange år nå, når bevegelsen endelig kommer rømmer vi for å høre på spådommer om at det snart raser. Hvorfor kan ikke staten sponse kommunen med et par granater?! Evakuer bygda og spreng i veg. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Eller bare bo der og ha Damoklessverdet hengende over seg? Litt spenning er bare av det gode. Jeg tror at Mannen vil bli det eneste som står igjen etter av Dovre faller. 1 Lenke til kommentar
Bæder Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Haha! Skulle tro de bare likte det! Lenke til kommentar
zapperline Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Spreng opp hele dritten! Vi driter penger !! 1 Lenke til kommentar
Bæder Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Spreng opp hele dritten! Vi driter penger !! Støtter deg 100%. Bruk NAV sitt overskudd! Kontakt noen terrorister så de kan få bomba noe lovlig! 2 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Eller et prosjekt for den lokal barnehagen/barneskolen. Her kan en få til tverrfaglighet så det monner. Kroppsøving, håndarbeid, naturfag, matematikk og norsk (hvor en skriver logg om dagens dont). Dette er en vinn-vinn-situasjon hvor barna får drive med noe meningsfylt og fjellet forsvinner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå