Br?stopp Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Er det noen som kjenner til dette problemet ? Denne meldingen dukker til stadighet på skjermen i Google's browser. Jeg har les side opp og side ned, men finner ikke ut av dette. Noen som har er faring, eller et forslag til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne irriterende meldingen. Jeg har ikke spesielt lyst til å fabrikkresette telefonen. Fornuftige svar tas imot med stor takk. Hilsen Bråstopp Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Funker det? Endret 3. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Lucidness Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Sjekk om datoen på telefonen er riktig. Jeg har ofte opplevd å slite med Google Play når jeg puster liv i gamle telefoner, men etter å ha fiksa datoen fra for eksempel 1982 til nåtid har det ordna seg. :-) Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Funker det? Dessverrre, denne ble jeg ikke helt klok på. Ikoner og plasseringer av disse er helt forskjellige fra min S2. Takk for hjelpen så langt. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Sjekk om datoen på telefonen er riktig. Jeg har ofte opplevd å slite med Google Play når jeg puster liv i gamle telefoner, men etter å ha fiksa datoen fra for eksempel 1982 til nåtid har det ordna seg. :-) Sjekket dette, men her stemte dato og klokkeslett. Takk for innsatsen! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Førsøk Instillinger -> Programstyring -> Alle (fane) -> Bla deg ned til og velg Google Play-tjenester Trykk Tving avslutning og så Fjern hurtiglager. Dersom problemet oppstår når du bruker browseren kan du forsøke gjøre samme prosedyren med den. Endret 4. november 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 esoteric:Takk for hjelpen. Nå er jeg endelig kvitt problemet. Hilsen Paal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå