Gå til innhold

Xmarks for IE krasjer

SteinarN

Anbefalte innlegg

Jeg har flere maskiner hvor jeg har installert bokmerkeprogrammet Xmarks for IE. For noen mnd siden oppdaget jeg at dette programmet krasjer på både xp og W7 maskin. Etter at jeg starter programmet så responderer det ei stund, men like etter at det begynner å synkronisere bokmerkene, enten automatisk eller at jeg manuelt starter synkroniseringen, så krasjer programmet med 100% bruk av en kjerne/tråd. Jeg må avbryte prosessen i oppgavebehandlingen for å få stoppet dette.

Jeg er litt usikker på ved hvilken versjon av programmet denne feilen oppsto, men tror det var ved versjon 1.3.10. Jeg har løst problemet ved å installere versjon 1.3.9, da virker det på både W7 stasjonær og xp laptop og stasjonær.

Det har kommet flere versjoner etter dette, nå sist versjon 1.3.14. Denne versjonen prøvde jeg å installere på ene xp stasjonærmaskinen, men fortsatt samme problemet, 100% bruk av en kjerne/tråd, programmet responderer ikke og må avslutte prosessen i oppgavebehandlingen.

Noen som har vært borti dette problemet?

Kan nevne at jeg har svært mange bokmerker, prøvde å telle noen av de og det ser ut til at jeg har over 1000 bokmerker. Kan dette være årsaken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...