Kebab GUD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 og så lar dere http://forum.amotor.no/index.php?showuser=23923 sånna bli moddiser! wow... så jævlig bra! må virkelig le av dere.. fy ****** for en patetisk samling av tullinger... hva er så ******* patetisk egentlig? svar meg på det Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 vel .. ja jeg vet yummy er 15 .. Legg på 10 år, kompis - da stemmer likningen din. kongefritt: Tror du skal være stille nå, før du driter deg enda mer ut. Du kommer bare med påstand etter påstand uten å kunne bevise noe som helst, ergo er du totalt, fullstendig og 100% usaklig. Det, lille venn, er tåpelig gjort av deg. Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 vel .. ja jeg vet yummy er 15 .. Legg på 10 år, kompis - da stemmer likningen din. Altså 25 år, og ikke 15 : Det er en "liten" forskjell på 15 og 25, eller hva? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Siden ser lovende ut det er ikke akkurat overflod av gode bilsider i Norge så jeg håper dene består. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg tenkte heller på en annen bruker jeg..var ikke en form for spøk..se på moderator teamet og finn det ut Hint, universet... Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Sida har nok sine lyspunkter, og da spesielt for ungdom med litt bilinteresse men uten interesse i særlig fodypning. Det som er bra er det store mangfoldet, og for oss litt meir voksne med bilinteresse finnes www.trim-4-eldre.com og ikkje minst merkeklubbene til f.eks. Alfa Romeo og BMW med god trafikk på foraene sine. Stå på for du treffer et publikum dei andre ikkje treffer så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg