drkaos Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vel talt Skrue. Støtter opp om deg her. Lenke til kommentar
AfroMan Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Vell, mye kritikk her .. Men det skal jo ikke være lett å etablerene en motorside heller! Som tidligere nevnt i tråden, så ser jeg mange norsk rettskrivings feil, og det at dere kopierte bilder og andre ting ifra Cosworth.no syns jeg var dårlig... Hvor mange av dere i redaksjonen er faktisk utdannede journalister? Bare spør! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvor mange av dere i redaksjonen er faktisk utdannede journalister? Bare spør! hvor mange på hele hw.no nettverket er egentlig det ? ingen (tror jeg) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hvor mange på hele hw.no nettverket er egentlig det ?ingen (tror jeg) Oh my god :ide: Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 flesteparten i amotor.no er faktisk så unge at de ikke har lappen på moped engang.. så det er jo ikke rart at resultatet blir som det blir.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 flesteparten i amotor.no er faktisk så unge at de ikke har lappen på moped engang.. så det er jo ikke rart at resultatet blir som det blir.. tar jeg ikke feil så har alle det ... er vel bare en som ikke hadde det .. som nå har sluttet Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 tar jeg ikke feil så har alle det ... er vel bare en som ikke hadde det .. som nå har sluttet Vell, Kebab GUD, er du klar over at det er 15 år gamle moderatore her da? det visste du ikke? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 vel .. ja jeg vet yummy er 15 .. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 (endret) Hvor mange av dere i redaksjonen er faktisk utdannede journalister? Bare spør! Så du synes at man må være utdannet journalist for å kunne skrive godt? Er ikke sånn dessverre (for deg?). flesteparten i amotor.no er faktisk så unge at de ikke har lappen på moped engang.. så det er jo ikke rart at resultatet blir som det blir.. Sorry, stemmer nok ikke. Har ikke tallene i hodet, men jeg kommer bare til 3 stykker. Hvor mange som faktisk jobber for Amotor behøver du ikke spørre meg om en gang. Er ikke min oppgave å holde orden på staben akkurat. Endret 4. november 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 flesteparten i amotor.no er faktisk så unge at de ikke har lappen på moped engang.. så det er jo ikke rart at resultatet blir som det blir.. Nok en drøy, tåpelig, og svært usaklig påstand, som slett ikke skal få stå uimotsagt! Hva vet du egentlig om alderen til de som er engasjert i Amotor? Sannsynligvis ingen verdens ting. Kan du være litt mer konstruktiv og saklig i argumentet ditt kongefritt, i stedet for å bruke tomme fraser som "ikke rart det er blitt som det er blitt"? Hva mener du egentlig med det? Det ser ut som om du har visse vanskeligheter med å forstå at det nødvendigvis må ta noe tid å perfeksjonere en site som dette, og som umiddelbart får meg til å lure på om du er gammel nok for mopedlappen? Jeg vil absolutt foreslå at du tar deg en tur i frisk luft for å klarne tankene, før du igjen setter deg ned for å skrive flere innlegg i denne tråden. Avslutningsvis vil jeg gjerne få lov til å nevne at jeg sjøl kjørte moped for første gang i 1963, kanskje til og med før faren din var født? Jeg tillater meg å lure litt på det, i alle fall utifra det du legger for dagen her. Kveldens oppgave for deg, blir herved å regne ut hvor gammel jeg er. Fikser du det, så vil du antakelig bli nødt til å spise i deg ordene dine, hvert eneste ett........ Og ja, jeg er faktisk medarbeider i Amotor også, om du skulle lure på det. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 flesteparten i amotor.no er faktisk så unge at de ikke har lappen på moped engang.. så det er jo ikke rart at resultatet blir som det blir.. Nok en drøy, tåpelig, og svært usaklig påstand, som slett ikke skal få stå uimotsagt! Hva vet du egentlig om alderen til de som er engasjert i Amotor? Sannsynligvis ingen verdens ting. Kan du være litt mer konstruktiv og saklig i argumentet ditt kongefritt, i stedet for å bruke tomme fraser som "ikke rart det er blitt som det er blitt"? Hva mener du egentlig med det? Det ser ut som om du har visse vanskeligheter med å forstå at det nødvendigvis må ta noe tid å perfeksjonere en site som dette, og som umiddelbart får meg til å lure på om du er gammel nok for mopedlappen? Jeg vil absolutt foreslå at du tar deg en tur i frisk luft for å klarne tankene, før du igjen setter deg ned for å skrive flere innlegg i denne tråden. Avslutningsvis vil jeg gjerne få lov til å nevne at jeg sjøl kjørte moped for første gang i 1963, kanskje til og med før faren din var født? Jeg tillater meg å lure litt på det, i alle fall utifra det du legger for dagen her. Kveldens oppgave for deg, blir herved å regne ut hvor gammel jeg er. Fikser du det, så vil du antakelig bli nødt til å spise i deg ordene dine, hvert eneste ett........ Og ja, jeg er faktisk medarbeider i Amotor også, om du skulle lure på det. I DONT CARE! amotor.no er en av de mest sucky bilsidene jeg har vært borti.... tilogmed itavisen.no har bedre og mer interessante artikler om biler enn det vrøvlet dere skriver.. ups.. sa jeg skriver.. jeg mente copy/paster fra andre sider! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 rart ... finn siden de kopiere fra da... og en annen ting .. Amotor er ikke lansert enda engang.. forventer du mye da? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 (endret) I DONT CARE! amotor.no er en av de mest sucky bilsidene jeg har vært borti.... tilogmed itavisen.no har bedre og mer interessante artikler om biler enn det vrøvlet dere skriver.. ups.. sa jeg skriver.. jeg mente copy/paster fra andre sider! Vel jeg skal være dønn ærlig tilbake nå. Det du sier er for min del svært sårende. Jeg skriver for det meste rally artikkler og jeg kan love deg, det så absolutt ikke copy & past. (rallyartikklene står for en vesentlig del av Amotor.no. På de 60 siste artikklene er 1 av 3 artikkler om rally og skrevet av meg, totalt på de siste 60 artikklene står jeg for 2 av 5.) Jeg begnytter minst 3 kilder av og til helt opp til 6 kilder når jeg skal skrive (unntak: løpsraporter). Det sier seg selv, det bare kan ikke bli copy & past ut av det. Dessuten skriver jeg løpsraporter fra rally i en stil som du ikke finner på noen annen side i Norge. Når du sier at Itavisen har bedre artikkler enn Amotor? Hvordan i alle dager kan du si det når itavisen ikke skriver om bil? Går ut ifra at du mener dinside.no, men for min del skjønner jeg heller ikke hva du skal frem til med den siden. De bruker faktisk de samme kildene som oss, og jeg har ved flere anledninger sittet og undret meg over hvor mye dinside kan tillate seg å drive copy & past, for det er nettopp det de driver. (dog i større og mindre grad). Nå snakker jeg hovedsaklig for min del og ikke andres og jeg leser ikke så mange andre bil sider enn amotor. Skulle forøvrig likt veldig godt å sett hvordan du greier deg? Har så absolutt ikke noen tro på at du greier deg stort bedre (ikke ta det ille opp, men det å skrive en bra og fri artikkel er dessverre ikke enkelt). Edit: jeg MEGET lysten på eksempler her. Hvilken artikkel har hvilken kilde? Edit#2: rettet på noen feil. Endret 7. november 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 I DONT CARE! amotor.no er en av de mest sucky bilsidene jeg har vært borti.... tilogmed itavisen.no har bedre og mer interessante artikler om biler enn det vrøvlet dere skriver.. ups.. sa jeg skriver.. jeg mente copy/paster fra andre sider! hyle sutre grine Når du sier at Itavisen har bedre artikkler enn Amotor? Hvordan i alle dager kan du si det når itavisen ikke skriver om bil? Går ut ifra at du mener dinside.no,...... hyle sutre grine.... nettopp! de skriver ikke bilsider.. og det var pointet mitt.... skomaker bli ved din lest.. hørt om det før? hvordan tror du resultatet hadde blitt hvis vi-menn skulle skrivi om strikking? er nøyaktig det som skjer her... noen som har LITT peiling på noe skifter plutselig felt og hiver seg over på noe de ikke har peil på i det hele tatt.. oi.. du klarer å lese resultater fra 3 websider samtidig? ja det står det respekt av... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jaha ja, så jeg skifter plutselig felt? Fra hva? Og hvor er alle eksemplene på at vi i Amotor driver copy & past? Leser selvsagt ikke resultater fra 3 sider samtidig, skrev det litt dårlig, men jeg snakket om "vanlig" artikkler. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 kan ikke det... den er jo slettet... var det ikke en liten sak fra www.cosworth.no ? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jaha ja, så EN sak sier alt om en side? At EN person gjør EN feil sier alt om en side? Beklager å måtte si det, men det er rett og slett dumt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg ler meg godt i hjelp når jeg leser disse TÅPELIGE kommentarene some disse (unnskyld) TÅPELIGE brukerne sier.. Dere snakker dritt om en side som ikke engang har åpnet! Og liker dere ikke siden kan dere holde kjeft! Jeg tror nemlig siden blir mye bedre uten deres skittkasting! Skulle likt å sett at dere hadde startet et eget nettsted hvor dere ble skelt ut.. Jeg tror dere hadde kost dere da.. NOT.. Skjerp dere, liker dere ikke motor, drit i å les om det, liker dere hardware, les om det. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 og så lar dere http://forum.amotor.no/index.php?showuser=23923 sånna bli moddiser! wow... så jævlig bra! må virkelig le av dere.. fy ****** for en patetisk samling av tullinger... Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 for en patetisk samling av tullinger... Tusen Hjertelig Takk Har du no mer på hjerte som du bare ikke klarer å holde for deg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg