Gå til innhold

Amotor: Tips til amotor

Bluebeans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men slik som med MC, der kan dere sikkert ta vekk alle kategoriane, å berre ha MC som ein kategori.

Da blir det ferre kategorier å leite gjennom for å lese noko spennande.

Er ikkje noko særlig med posting der, så det blir liksom ikkje alt for mange poster å lese gjennom.

Lenke til kommentar

er amotor offisielt åpnet nå?

har liten tro på at amotor kommer til å bli så veldig stor bilside.

Nyhetene er som de skal, men forumet trekker sterkt ned. Fleste parten kommer fra hw.no - det vil si folk som ikke har bil. (enten under 18 eller brukt alle pengene på pc :lol: )

Men dere burde vært best på bilnyheter, da kunne siden blitt bra. og kuttet ut forumet. De som virkelig har peiling på bik/har bil er ikke her på amotor forumet, men på bilforumet.net som er det beste bilforum etter min mening.

Lenke til kommentar

en ting til.

bildene fra gardermoen og Gatebil på rudskogen er forsåvidt bra. Men dere trenger virkelig ikke 30 bilder på en breisladd. tar jo evighetet mellom kule bilder. feks polly sin breisladd. synes jeg trykket i en halv time, så den gikk 1 cm lengre på hvert bilde.

Dere burde funnet de beste bildene, maks 100 bilder (nå er det 425bilder)

Lenke til kommentar
er amotor offisielt åpnet nå?

har liten tro på at amotor kommer til å bli så veldig stor bilside.

Nyhetene er som de skal, men forumet trekker sterkt ned. Fleste parten kommer fra hw.no - det vil si folk som ikke har bil. (enten under 18 eller brukt alle pengene på pc :lol: )

Nei. Amotor.no er ikke åpnet helt enda.

Hvorfor har du ikke tro på amotor kommer til å bli en stor bilside?

Er det ikke bedre med et middels forum enn intet forum i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Amotor blir vel den nye tull.no (aka. side uten besøkende/brukere).

Hva med å kutte ut alle disse elendige søstersidene før det utvikler seg til total utdritning? Tull.no var i det minste kun dårlig forsøk på humor, mens Amotor er direkte harry.

Hvorfor kommenterer jeg dette @all tenker dere, jo siden jeg som hardware.no bruker må bli bomba konstant med Amotor/tull.no/amobil stuff, helt ufrivillig.

Ban meg hvis nødvendig, for at jeg sier min mening. Jeg blir ikke såret da det ikke er verdens undergang å bli bannet fra dette forumet...

Lenke til kommentar

Hva med å kutte ut alle disse elendige søstersidene før det utvikler seg til total utdritning? Tull.no var i det minste kun dårlig forsøk på humor, mens Amotor er direkte harry.

Hvorfor kommenterer jeg dette @all tenker dere, jo siden jeg som hardware.no bruker må bli bomba konstant med Amotor/tull.no/amobil stuff, helt ufrivillig.

Ban meg hvis nødvendig, for at jeg sier min mening. Jeg blir ikke såret da det ikke er verdens undergang å bli bannet fra dette forumet...

Da kan jeg glede deg meg Amotor.no ikke har noen planer om å poste en eneste ingress (kanskje utenom lansering) om våre tester mv. Eneste vi deler synlig med resten av nettverket er tekniske løsninger og forum (etter stor pågang å skrifte fra det separerte vi startet med.) Nå er også alle foraene separert enda mer så jeg forstår ikke hva folk syter over. Liker dere ikke bil så ikke se på Bil og Motorseksjonen!

Lenke til kommentar

1. Tull er ikke en side uten brukere, den er faktisk svært godt besøkt. I oktober har den siden hatt nesten 4 millioner sidevisninger og 127 000 unike brukere.

2. Hvordan i alle dager kan du si at du bli bombet konstant med amotor og tull-stoff når du er på HW.no? Så vidt jeg vet har det ikke blitt postet en eneste link til amotor, og én link til tull.no.

3. Om et par måneders tid vil nettverkets egen startside bli annonsert, den vil man kunne skreddersy med de nyhetene man selv vil ha og da vil også ingressene fra søstersidene forsvinne fra HW.no

Lenke til kommentar

Vel, en av grunnene til at jeg ikke har tro på amotor, er at dere for det meste oversetter fra autoindex.com eller hva den siden nå heter. Samtidig så er det ALT for mange folk uten sertifikat engang som uttaler seg om bilkjøring, trimming osv. Greit nok, men det gjør konseptet noe useriøst - mener jeg.

For øvrig er grammatikken på denne siden helt på trynet - rett og slett. Orddelingsfeilene, samt og/å hagler i nesten hver artikkel. Norskfantomet er ironisk nok redaktøren.

Send PM dersom dere vil ha flere synspunkter, orker ikke skrive mer her.

Lenke til kommentar
3. Om et par måneders tid vil nettverkets egen startside bli annonsert, den vil man kunne skreddersy med de nyhetene man selv vil ha og da vil også ingressene fra søstersidene forsvinne fra HW.no

:woot:

PS:

jeg liker Amotor.no jeg ... og allyse vet hva jeg ikke liker ved siden.. så jeg holder kjeft her jeg :D

Lenke til kommentar

Beklager jeg ikke gikk i detalj i min klaging/syting.

Det jeg mente å forklare er at når jeg ser på siste tråder bl.a. så kommer det en tråd om trimming av en bil midt i alt det jeg er her for å lese og svare på :) Dette er ufattelig irriterende. Jeg (og mange andre) kommer til hw.no for å diskutere hardware, ikke en bilmotors funksjon.

Jeg foretrekker forøvrig nybil for å unngå modding og triksing, og betaler gjerne 300x mer for en bil for å unngå dette. Da blir det 100x mer irriterende når jeg må sitte og lese på alles modding av gamle 240'er. (beklager all matten her).

Lenke til kommentar
Vel, en av grunnene til at jeg ikke har tro på amotor, er at dere for det meste oversetter fra autoindex.com eller hva den siden nå heter. Samtidig så er det ALT for mange folk uten sertifikat engang som uttaler seg om bilkjøring, trimming osv. Greit nok, men det gjør konseptet noe useriøst - mener jeg.

For øvrig er grammatikken på denne siden helt på trynet - rett og slett. Orddelingsfeilene, samt og/å hagler i nesten hver artikkel. Norskfantomet er ironisk nok redaktøren.

Send PM dersom dere vil ha flere synspunkter, orker ikke skrive mer her.

Du var vel kanskje _vel_ krass her nå?

Hvordan kan du si at man "for det meste" oversetter fra nevnte site? Noe hentes sikkert derfra, ja, men det meste av stoffet er faktisk egenprodusert!

Jeg er slett ikke så sikker på at jeg kan si meg enig i at "alt for mange folk uten sertifikat" uttaler seg om bilkjøring, trimming etc. Hva vet du egentlig om det da?

At man av og til kan lese "ungdommelig" pregede poster her, er vel ikke verre enn å lese tilsvarende typer posts på andre nettsider? Om du virkelig synes det er så ille, så går det jo an å holde seg unna....

Men tenk samtidig på at det er nettopp disse som søker viten, og en vakker dag kan de kanskje fortelle deg noe du ikke visste?

At ortografi og grammatikk kanskje ikke er helt på høyden ennå, kan jeg meg et stykke på vei si meg enig i. Men det vil bedre seg, det kan jeg garantere!

I min godt voksne alder, og som medarbeider i amotor, har jeg bl.a tatt på meg oppgaven med å lese korrektur. Jeg tror at jeg behersker det norske språk på en rimelig bra måte, så du vil forhåpentligvis oppleve en site med et generelt sett bedre språk i fortsettelsen.

I motsetning til deg, har jeg faktisk stor tro på at dette kan bli en bra site for bil- og motorinteresserte.

Så langt, har vi nemlig blitt meget godt mottatt hos importører og forhandlere av utstyr som kan relateres til denne siten, bare nevnt som et lite understatement på det.

Samtidig må du huske på at det alltid vil ta noe tid å etablere seg, uansett.

Men om du fortsatt ønsker å slå babyen ut sammen med vaskevannet, så gjerne for meg.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...