Øystein.F. Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Gjer deg klar, nå kjem eit skred av spanande storspel.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november Lenke til kommentar
halodude Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Nå må man ikke glemme Super Smash Bros den 28. november! 6 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ved gudenes skjegg! Dette blir en spill mnd. uten like! Dragon Age, Warlords of Draenor, FC4 og MC collection. Woohoo! Kjenner dette kan bli en mnd jeg sitter mye inne. 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Laber måned da... Men desto mer tid å bruke på sakene på lista mi. Kanskje endelig tid for Tesla Effect! 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Halo: The Master Chief Collection, Assassin's Creed Unity, Far Cry 4, Dragon Age: Inquisition, Grand Theft Auto V, Assassin's Creed Rogue, Lego Batman 3 er for lengst forhåndsbestillt. Call of duty plukker jeg opp hvis det har en grei singelplay del. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Mye å velge mellom denne måneden. Eneste som er helt sikkert er Smash Bros til Wii U. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 For en latterlig bra måned! Jeg venter aller mest på AC: Unity, og DA3 (men må runde 2-ern først..) FarCry 4 blir også stas! Siden jeg aldri har spilt Halo-serien, er The Master Chief Collection også et velkomment syn, selv om ingen av disse her blir dag-1-kjøp. GTA5 og Lego Batman kommer også til å garantert bli kjøpt inn en gang. Mulig også Rocksmith 2014 (enda en gang) .. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Er dette virkelig spillene redaksjonen gleder seg til? Man kan like gjerne spørre en tilfeldig person på forumet, eller samle opp pressemeldingene til Activision, Ubisoft og EA og presentere disse. Hadde blitt billigere også. 5 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 En miks mellom et par oppfølgere jeg er spent på, og mange oppfølgere jeg tror blir kjedelige/middelmådige. AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Er noe for enhver som kommer ut den mnd her. Mange av dem jeg kunne tenkt meg...hele 7stk faktisk. Ender vel opp med å kjøpe samtlige...men det blir nok utover i 2015. Skal ha tid til å spille alle i en normal hverdag.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Allerede starta med å hente et COD advanced warfare Xbox one eksemplar på elkjøp nå. Mye man vil ha denne måneden.. Får ta det litt og litt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Lite spennende denne måneden, bare nye titler innenfor godt etablerte IPer - mer av det samme, med andre ord. Dragon Age: Inquisition må nok testes, men jeg avventer anmeldelsene for å være sikker på at det er et helt annet spill enn toeren var. Lenke til kommentar
Kamuflarne Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 The Binding of Isaac: Rebirth blir glemt av mer eller mindre alle, og det er ute på Steam i morgen kl. 18-19! En oppusset versjon av originalen (ikke lenger Flash) med bøttevis av nye items, fiender og bosser. Originalen er et av de beste spillene jeg har spilt i nyere tid og det forbauser meg at nyversjonen ikke blir nevnt noe sted. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Allerede starta med å hente et COD advanced warfare Xbox one eksemplar på elkjøp nå. Mye man vil ha denne måneden.. Får ta det litt og litt. Håper du ikke gjør det neste gang, forhåndsbestilling er ikke bra. AtW Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Gjesp for en måned. Farcry 4 kan bli bra. Ellers et stort gjesp fra samlebåndsindustrien. 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Allerede starta med å hente et COD advanced warfare Xbox one eksemplar på elkjøp nå. Mye man vil ha denne måneden.. Får ta det litt og litt. Håper du ikke gjør det neste gang, forhåndsbestilling er ikke bra. AtW Var ikke forhåndsbestilling. Dro ned og plukka det opp til 399kr tilbudet idag. Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Skuffende at The Binding of Isaac sin rerelease som kommer i morgen ikke blir nevnt, månedens høydepunkt for min del! Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 The Binding of Isaac: Rebirth blir glemt av mer eller mindre alle, og det er ute på Steam i morgen kl. 18-19! En oppusset versjon av originalen (ikke lenger Flash) med bøttevis av nye items, fiender og bosser. Originalen er et av de beste spillene jeg har spilt i nyere tid og det forbauser meg at nyversjonen ikke blir nevnt noe sted. Hadde jeg sett dette innlegget hadde jeg ikke skrevet kommentaren min over, men jeg er helt enig med deg! Har godt over 1000 timer i orginalen Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hvorfor er ikke Smash Bros nevnt? 1 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Blir Smash Bros på meg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå