Adriano Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hei Har en Samsung Galaxy S3 med en jack-inngang som sluttet å fungere for lenge siden, og nå har også ear speaker tatt kvelden. Det betyr at jeg må sette på høyttaler for å høre alle inngående og utgående samtaler, noe som er litt upraktisk. Siden telefonen har falt i do(rent vann!) et par ganger, tror jeg ikke det er noe vits i å levere den inn(regner med de oppdager sånt?), så har bestemt meg for å reparere den selv, om mulig. Det ser ganske overkommelig ut på youtube-videoer, ihvertfall. Spørsmålet mitt er da: Vil denne og denne være tilstrekkelig for å utbedre problemet, eller kan være noen dårlige kontakter eller annet som skaper problemer? Kan som tilleggsinfo nevne at ear speaker har pleid å falle ut litt her og der når den føler for det i flere måneder, med litt "inteferens-lyder" på kjøpet, før den nå fant ut at den skulle ta kvelden for godt. Er takknemlig for alle svar, da jeg ikke har vært så mye inni telefoner og rota før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå