koots Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) fra Sunshine og fra 28 Days Later er blant de som har satt seg hos meg i det siste. Edit: En leif i den ene linken Endret 22. september 2010 av koots Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Soundtracken til Inception sammen med en knall video Tatt fra Gizmodo http://vimeo.com/14352658 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Stor fan av OST'en til Mononoke Hime. Er vel Joe Hisashi som står for det meste der. Lenke til kommentar
robin740 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hans Zimmer er nok min gud innenfor film musikk Spesielt til filmen The Rock hvorav Nicolas Cage er med i. 1 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Enig med robin740 her, Hans Zimmer ftw! Er faktisk mest glad i soundtrackene til Gladiator, The Rock og Spirit - Stallion of the Cimarron (i samarbeid med Bryan Adams). Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Min favoritt: Shutter Island. Suveren musikk til en heller middelmådig film. Lenke til kommentar
robin740 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 The Rock Opening Theme Enig med robin740 her, Hans Zimmer ftw! Er faktisk mest glad i soundtrackene til Gladiator, The Rock og Spirit - Stallion of the Cimarron (i samarbeid med Bryan Adams). må ikke glemme Days of Thunder car building theme; http://www.youtube.com/watch?v=LmYS9GH3h3s Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Into the wild soundtrack er utrolig bra, passer veldig bra til filmen.En av mine favoritter.. Kunne ikke vært mer enig. Musikken i The Curious Case of Benjamin Button tilfører filmen den siste prikken over i-en. Hvis ikke bare hele i-en. Her er et eksempel: *media* Har særdeles gode minner fra filmmusikken. Særs beundringsverdig og stemningsfull musikk. Anskaffes i nærmeste framtid. Siste film som har latt meg begeistre med sitt soundtrack, er Tron: Legacy. Daft Punks stil og strykeinstrumenter har konformitet, for å si det sånn. Anskaffes sporenstreks. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Personlig går jeg for Requiem for a Dream og Black swan. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Inception themet er ganske awesome synnes jeg! Ellers har Up ganske god musikk Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tidenes beste soundtrack står mellom Inception, True Romance, Into The Wild, American Beauty, Lord Of The Rings-trilogien, Star Wars IV,V og VI, Raiders Of The Lost Ark, 2001: A Space Odyssey, Pulp Fiction og O Brother, Where Art Thou?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå