Whiteshit Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 I mine øyne det beste rap-metal/nü-metal bandet ever. En skam at Zack forlot bandet. Det blir lissom litt platt med Cornell. Skal ikke kimse av Cornell heller. Mannen er ved siden av Kurt Cobain en av grungens beste vokalister. Men savner Zack ja.... Lenke til kommentar
megatron Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Må legge til filmmusikken til Lost Highway! Genial! (Om noen skjønte den filmen så er det forresten bare å si ifra.... satt liksom litt igjen... SPOILER WARNING!!!!! Han er ikke helt god i hodet. Det eneste som er "virkelig" i filmen er når han hører dommen og når han sitter på cella. Det som kommer før er hans forvridde hukommelse. Det som kommer etterpå er ting han fantaserer mens han venter på henrettelsen. Noen andre forslag? Endret 1. desember 2003 av megatron Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 I mine øyne det beste rap-metal/nü-metal bandet ever. En skam at Zack forlot bandet. Det blir lissom litt platt med Cornell. Skal ikke kimse av Cornell heller. Mannen er ved siden av Kurt Cobain en av grungens beste vokalister. Men savner Zack ja.... Jauda.. han var en god vokalist i Soundgarden men han passer ikke inn i lydbildet il resten av gutta i Audioslave (RATM). Det blir som å putte Stig van Eijk inn i Metallica i stedet for Hetfield. For å sette det på spissen. Men Zack var halve bandet. Japp.. Kurt Cobain (Nirvana), Chris Cornell (Soundgarden) og Eddie Vedder (Pearl Jam) var jo de tre store innen grungen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) *se for seg Metallica spille "living my life without you" * Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Japp.. Kurt Cobain (Nirvana), Chris Cornell (Soundgarden) og Eddie Vedder (Pearl Jam) var jo de tre store innen grungen. Eddie Vedder for ******.....tenk å glemme han *ned på gulvet å ta ti* Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Offtopic: Rage Against The Machine er ikke kommerst for fem flate øre. Rammstein er faktisk mer kommerst enn det, men de er heller ikke kommerse.For å si som RATM sier : Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaake uuuuuuuuuuuuuuuuuuup! (+ mange utropstegn) Dette har uansett ikke noe med saken å gjøre. Alle artister/band som selger plater er pr. definisjon kommersielle. Det betyr ikke nødvendigvis at musikken er dårlig. mvh Pantera Lenke til kommentar
Ever Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 crimson tide, american beauty, meet joe black, 28 days later. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Electra Glide in Blue Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kaller det heller nyskapende. Debutplata deres er like viktig for rap-metal'en som Kill'em All for heavy metal. Begge var to revolusjoner i to forskjellige sjangere. .. Kill 'Em All går vel heller mer under det som kalles "trash metal" .. og ikke heavy.. men, rett på meg hvis jeg tar feil.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kaller det heller nyskapende. Debutplata deres er like viktig for rap-metal'en som Kill'em All for heavy metal. Begge var to revolusjoner i to forskjellige sjangere. .. Kill 'Em All går vel heller mer under det som kalles "trash metal" .. og ikke heavy.. men, rett på meg hvis jeg tar feil.. Jauda.. men så er nå trash en under-sjanger av heavy metal. Lenke til kommentar
sull Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg syns intromusikken til Battlefield 1942 er KONGE mildt sagt (kanskje litt offtopic dette men) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kill bill Kikket nettopp på "Kill Bill" og musikken brukt der er jo for søren soundtracket Truck Turner med Isaac Hayes..! Det er ikke bare kopiering, det er samme innspilling. Isaac Hayes spiller både hovedrollen og har laget musikken i Truck Turner. Har soundtrack-plata selv. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 -The rock -Enemy of the state (Thank god for Harry Gregson Williams) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Rage Against the machine er kommersiell pop. Bullshit... tror Matrix soundtracket gjorde RATM, Rammstein, og andre kommers jeg... men jeg likte RATM lenge før the Matrix...synd de splitta...audioslave var lissom ikke det samme...ikke samme "lyden", og ikke samme...tja, "attitude"...sukk... og haltan: OMFG det sier du ikke igjen! Endret 21. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Rage Against the machine er kommersiell pop. Bullshit... tror Matrix soundtracket gjorde RATM, Rammstein, og andre kommers jeg... men jeg likte RATM lenge før the Matrix...synd de splitta...audioslave var lissom ikke det samme...ikke samme "lyden", og ikke samme...tja, "attitude"...sukk... og haltan: OMFG det sier du ikke igjen! Jau, når et band blir kjent for fjortisser så blir det automatisk kommers musikk. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tidenes beste soundtrack må jo være LotR triologien? (Vet det er et par sanger som kunne vært unnlatt (les:Gollum's Song), men eller så eier LotR) Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Rart at ingen har nevnt Scarface enda, men nå gjør jeg det i alle fall. Scarface har et av de beste soundtrackene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Rart at ingen har nevnt Scarface enda, men nå gjør jeg det i alle fall. Scarface har et av de beste soundtrackene. Japp, GTA VC har jo "tatt" 4-5 sanger fra derfra. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg tror årets beste score, kanskje tidenes beste, må være Atter en konge. Howard Shore har lagd noe helt nydelig og spesielt... Alle som liker slik musikk må kjøpe det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå