Gå til innhold

Tidenes beste soundtrack


Bluebeans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Tidenes Beste Soundtrack" er jo mye smak & behag, men for meg så er filmmusikken fra Schindler's List den aller beste!

 

Musikken til filmer som The Rock og Gladiator må også nevnes.

 

Hvis man skal ta musikken til filmer som baserer seg på "enkeltstående" sanger (hvis dere skjønner hva jeg mener med det..), så vil jeg nevne Pulp Fiction og Lock Stock, And Two Smoking Barrels..

 

..får fortsatt også gåsehud når jeg setter på filmmusikken til Return of the Jedi! :)

 

Ennio Morricone må også nevnes...

 

 

mvh

 

Bone

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Soundtracket til Pulp Fiction er konge. Har hørt sinsykt mye på det. Spesielt sporene fra filmen er digg å høre igjen uten å se filmen, får meg til å huske en av de beste filmene som noensinne er laget.

Den nye Charlie's Angels filmen har et soundtrack som rocker bra (med noen unntak), uten at filmen var så veldig mye å skryte av...

Lenke til kommentar
Soundtracket til Pulp Fiction er konge. Har hørt sinsykt mye på det. Spesielt sporene fra filmen er digg å høre igjen uten å se filmen, får meg til å huske en av de beste filmene som noensinne er laget.

Den nye Charlie's Angels filmen har et soundtrack som rocker bra (med noen unntak), uten at filmen var så veldig mye å skryte av...

Enig! Det soundtracket er absolutt et av de bedre!

Får lyst til å se filmen når jeg hører på det...

Lenke til kommentar

OMFG! INGEN her som seriøst har nevnt The Crow enda! En skam, intet mindre...

 

For dere som ikke vet hvilke band som er med på soundtracket til The Crow kan man nevne kjapt:

 

The Cure

Nine Inch Nails

Machines of Loving grace

Rage against the machine

Sepultura

Rollins band

My life with the trill kill kult

 

Machines of loving grace og MLWTTKK var band som jeg plukket opp etter soundtracket til The Crow. Ellers så var en del gode nevnt her ja!

 

Men for all fremtid, husk på The Crow da folks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...