Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva mener dere at er det beste soundtracket?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 The Rock Opening Theme Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kommer nok til å få mange mot meg her, men soundtracket til "A night at the Roxbury" er fett. Hvertfall med så mange minner fra tidligere dager jeg har fra den. Ellers er Gladiatoren å nevne. 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Soundtracket til KILL BILL glerder jeg meg enormt til Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Filmmusikken til "Ringens Brorskap". Temaene der er bare rå! Noe av "To Tårn"-soundtracket er også bra (tema for Rohan, spilt på hardingfele. Det gikk kaldt nedover ryggen da jeg så filmen første gang). Filmmusikken til "Jurassic Park" er også en høydare. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 er enig med EJH der. Ringens Brorskap har det beste soundtracket Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 "Tidenes Beste Soundtrack" er jo mye smak & behag, men for meg så er filmmusikken fra Schindler's List den aller beste! Musikken til filmer som The Rock og Gladiator må også nevnes. Hvis man skal ta musikken til filmer som baserer seg på "enkeltstående" sanger (hvis dere skjønner hva jeg mener med det..), så vil jeg nevne Pulp Fiction og Lock Stock, And Two Smoking Barrels.. ..får fortsatt også gåsehud når jeg setter på filmmusikken til Return of the Jedi! Ennio Morricone må også nevnes... mvh Bone Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Highlander og Bladerunner har sterke soundtrack. Farinelli, Amadeus og Shine er også gode kandidater. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Introen til The Jackal, Massive Attack_Super Predators (Metal Postcard). River temmelig heftig. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Soundtracket til KILL BILL glerder jeg meg enormt til Det har du all grunn til å gjøre også. Kjøpte det dagen etter jeg så filmen. Har bare gode ting å si om den plata. Lenke til kommentar
farke Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jurassic Park, av John Williams. Hør også Star Wars, av samme mann. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Gladiator! Jeg får frysninger nedover hele kroppen i deler av den filmen. Musikken i Good Will Hunting er råbra, Elliott Smith. Døde nylig 33(?) år gammel. Lenke til kommentar
hs Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Soundtracket til Pulp Fiction er konge. Har hørt sinsykt mye på det. Spesielt sporene fra filmen er digg å høre igjen uten å se filmen, får meg til å huske en av de beste filmene som noensinne er laget. Den nye Charlie's Angels filmen har et soundtrack som rocker bra (med noen unntak), uten at filmen var så veldig mye å skryte av... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Soundtracket til Pulp Fiction er konge. Har hørt sinsykt mye på det. Spesielt sporene fra filmen er digg å høre igjen uten å se filmen, får meg til å huske en av de beste filmene som noensinne er laget.Den nye Charlie's Angels filmen har et soundtrack som rocker bra (med noen unntak), uten at filmen var så veldig mye å skryte av... Enig! Det soundtracket er absolutt et av de bedre! Får lyst til å se filmen når jeg hører på det... Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Best ever er jo the wall - men passer kanskje ikke inn her Ellers Trainspotting Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 OMFG! INGEN her som seriøst har nevnt The Crow enda! En skam, intet mindre... For dere som ikke vet hvilke band som er med på soundtracket til The Crow kan man nevne kjapt: The Cure Nine Inch Nails Machines of Loving grace Rage against the machine Sepultura Rollins band My life with the trill kill kult Machines of loving grace og MLWTTKK var band som jeg plukket opp etter soundtracket til The Crow. Ellers så var en del gode nevnt her ja! Men for all fremtid, husk på The Crow da folks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Requiem for a Dream, O Brother Where Art Thou, det meste av Thomas Newman, og de fleste fra Tarantino's filmer. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 digger soundtrackene til Spy Game... (*høre på) Men mange bra som alerede er nevnt... Lenke til kommentar
OuO Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kill Bill soundtracket var ihvertfall utrolig bra! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg må nok henge meg på LOTR folka her...Fela i Two Towers var .... ellers var FOTR soundtracket også MEGET sterkt.. Kill bill soundtracket var jo genialt også da (men jeg skiller på en måte mellom de filmene som har spesial komponert music score, og de som har soundtrack... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå