FB.804925758 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hei Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette, så skriver det her og håper på litt tilbakemelding. Det jeg lurer på er at vi er en gjeng som tenker oss på Spillexpo messa på Lillestrøm 5-7 november. Vi er flere som lurer på om det kanskje vil være god rabatter på konsoller, spill og tilbehør. Spesielt Xbox One og PS4 konsoller f.eks.? Tror dere at det vil være noe å spare på å kjøpe slike ting der, enn f.eks handle på nett til ca 3000- 4000 kr. Så er det noen som har noe erfaring fra disse messene? Er det bra stemning og mye bra å se på? Første gangen for oss alle. Takker på forhånd for svar Her er linken til messa: http://www.spillexpo.no/ Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Var veldig ålreit der ifjord ihvertfall,mye gøy å se på,folk som har kledd seg ut osv.,man kunne også prøve Oculus Rift,regner med at man kan det i år også. Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Takk for svar! men du vet ikke om noe angående priser på konsoller og utstyr?.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Spillexpo er fra 7-9 November Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Husker jeg kjøpte min første Xbox 360 på en elektronikk messe i Lillestrøm. Var knalltilbud den gangen! 20 GB console med PGR4 for 2000 kr! (2007 tror jeg) Finner hverken PS4 eller Xbox One i prislista til Komplett.no til Spill Expo 2014. Noen som vet om det blir noen bra tilbud på Xbox One? Endret 4. november 2014 av iBrick Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ser ut som om det blir tur på søndag gitt. Huhei. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Blir lørdag for min del,skal bla. se på cosplay compoen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Noen som vet hvilken Oculus det er som vil være der i år? Jeg har allerede DK2 hjemme, så vet ikke om jeg gidder gire meg opp helt enda. Det står derimot Oculus Rift "HD" på SpillExpo sine hjemmesider, så... er det den nye prototypen med nytt panel osv? If so, GET HYPE! (Skal både lørdag og søndag btw) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Drar på Fredag i år også. Er vist helt kaos der på Lørdag og Søndag. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Noen som var her i dag? Inntrykk? Vurderer å dra innom i morra eller søndag.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Skal dit imorgen med en kamerat, vært der de 2 foregående årene også. Lørdag pleier og være en ganske hektisk dag ja, tror det er et par andre expo's på varemessen også. Så blir mye folk der uansett. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Mye folk er ikke noe stress med mindre det blir så tett at det blir vanskelig å gå rundt. At det er kø foran maskiner etc fordi noen vil spille spill er mindre viktig for meg da jeg bare skal titte og oppleve.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Noen som var her i dag? Inntrykk? Vurderer å dra innom i morra eller søndag.. Vært der nå. Får teste the order 1886, until dawn, unit, far cry 4, lbp 3 og mye mer! Endret 7. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Far Cry 5? Sweet! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Finnes prislista til Komplett noe sted? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Noe folk definitivt bør få med seg! http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7682487.ece Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Takk. Vurderte å dra dit, men nå utelukker jeg ikke at det bare blir et sveip på parkeringsplassen.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Skippa det sveipet da jeg så køen med biler. Herregud. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jepp. Står visst alle veier. Langt inn i Rælingstunnellen blant annet. Ville definitivt holdt meg unna i dag! Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ingen tilbud på nye konsoller på Spill Expo?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå