Sylar Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Har et skjermkort jeg skal sende. Jeg har original emballasje, dvs. pappesken med "formen" i plast inni, altså den som kortet sitter i inne i esken. Jeg lurer på om det går bra å bare legge kortet oppi slik, når jeg skal sende det med posten? Eller om jeg bør ha noe rundt - men i såfall, hva? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Skjermkort - Antistatisk pose - Full eske(altså at det ikke kan ristes rundt, fyll med papir elns) - Bubblewrap-eske. Pleier bare å gå på postkontor der får du alt utenom antistatisk Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Pleier bare å gå på postkontor der får du alt utenom antistatisk Ja, det var det med antistatisk pose. Det har jeg ikke. Er det "påkrevd", altså? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Pleier bare å gå på postkontor der får du alt utenom antistatisk Ja, det var det med antistatisk pose. Det har jeg ikke. Er det "påkrevd", altså? Tja, er jo litt kjipt hvis det faktisk går til h**** i posten. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Tja, er jo litt kjipt hvis det faktisk går til h**** i posten. Det er jo sant. Ser at man i alle fall på komplett må kjøpe 100 stk: https://www.komplett.no/search?q=antistatisk Men får høre litt rundt, trenger jo bare én. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er flere plasser som selger de i butikk, Digital Impuls feks, du kan jo spørre noen kompiser om de har, alle skjermkort kommer med slik pose når du kjøper de. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Ja, dumt av meg å kaste den. Er sikkert noen som har en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå