AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Jeg er blandt de som ikke klarer å ta initiativ. Simpelthen fordi jeg er livredd for å få avslag, eller for å virke påtrengende eller kontakte han på tidspunkt det ikke passer, slik at han f eks irriterer seg. Er jente (20), han jeg holder på med nå må alltid ta kontakt, og jeg synes det er leit men klarer ikke gjøre noe særlig med det. Prøver av og til. Men selv hvor lite lyd jeg gir fra meg, så tenker jeg på han nesten hele tiden. Han er konstant i hodet mitt og jeg er sinnsykt glad i han. Selv om noen kanskje ikke skulle tro det, når jeg aldri "gidder" å si noe på eget initiativ... Anonymous poster hash: 92901...09e Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 For over ett år siden da vi traff hverandre, sa jeg at jeg gledet meg til x måneder, for da hadde vi vært sammen i akkurat ett år. Da svarte han "hva så? Det er bare en dato."Sånn er vel alle gutter... Øh... Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Alle gutter er absolutt ikke slik, noen vil feire ulike datoer. Har du prøvd å snakke med ham om forholdet og hva han ønsker? Det høres dessverre ut som han utnytter deg til å få kos og sex når han vil... Han kunne i det minste gratulert deg med dagen og svart på meldinger... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Alle gutter er absolutt ikke slik, noen vil feire ulike datoer. Har du prøvd å snakke med ham om forholdet og hva han ønsker? Det høres dessverre ut som han utnytter deg til å få kos og sex når han vil... Han kunne i det minste gratulert deg med dagen og svart på meldinger... Hvis han utnytter henne for sex gjør han en veldig dårlig jobb med tanke på at de ikke har hatt samleie enda, trodde da du leste trådene før du svarte tvillingsjel. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg gjør det, men holdt på med unger og middag og det gikk litt fort. Var flere andre som skrev lignende og det gikk litt fort i svingene. Hun nevnte kjærtegn lenger opp og andre skrev som sagt lignende. Skrev litt raskt bare, ser de ville vente til hun ble 16. Likevel skriver hun om kjærtegn, så det er jo tydelig at han får kos og kjærtegn da i alle fall, men ikke sex enda. Heldig som fikk tatt meg på noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå