AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg har hatt en kjæreste i (veldig snart) 2 år nå, og vi holdt på lenge før vi ble sammen slik at forholdet ble så riktig som mulig. Vi treffes ca. hver 2/3 måned, til tross for at han bor i en av nabokommunene. Problemet er, som du kanskje har skjønt, at vi treffes svært lite. Mye mindre enn det vi selv vil. Jeg er den som ALLTID må ta kontakt med han hvis jeg vil at vi skal møtes eller liknende. Har vi avtale, gidder han ikke alltid å si i fra om det passer eller ikke, så jeg må følge det opp ved igjen å ta kontakt. Ringer jeg han, ringer han heller ikke tilbake. Da må jeg ringe evt. over flere dager til han tar telefonen, opptil 10 ganger og mer. Ikke sikkert han svarer da heller, ikke engang med SMS. For over ett år siden da vi traff hverandre, sa jeg at jeg gledet meg til x måneder, for da hadde vi vært sammen i akkurat ett år. Da svarte han "hva så? Det er bare en dato." Han vet heller ikke bursdagen min (selv om jeg har nevnt den), og har aldri gratulert meg på den - noe jeg alltid har gjort på hans. Da har jeg alltid sendt lange, fine tekster og tro meg, han har blitt veldig glad. Vi kjøper heller ikke bursdagsgaver/julegaver til hverandre, for da sier han at han blir irritert. Jeg har lenge mistenkt at han er utro eller ikke synes at jeg er attraktiv nok, og det har jeg vel utifra situasjonen all grunn til å tro? Har tatt det opp med han flere ganger, og de gangene har han fortalt at jeg må kvitte meg med tankene fordi han er veldig glad i meg. Har snakket med han veldig mange ganger om dette med at han også må være i stand til å ta intiativ, men han har ikke noe ordentlig svar til det. Når vi møtes pleier det å være veldig koselig. Dagene med han er de beste jeg har fått opplevd, og det er fantastisk å føle seg likt av han når vi koser. Han er så flink når det kommer til kjærtegn, men med en gang jeg drar blir ting som nevnt ovenfor. Hva skal jeg gjøre? Jeg tenker på han hele tiden, jeg elsker han virkelig så ufattelig mye, men jeg vet ikke om han gjør det. Han sa det en gang da jeg hadde sagt det først, men jeg tviler på om han noen gang hadde turt det ellers. Jeg føler jeg fortjener så mye bedre. Jente, 15 Anonymous poster hash: eb5fa...49b 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Før jeg tråkker i noe jeg ikke vil tråkke i, kan du informere oss om alderen til kjæresten din? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Du er dum som ikke har slått opp enda, men jeg dømmer deg ikke, for du er tross alt bare 15 år. Han bruker deg for sex/intim kontakt. Han kan gjerne si fine ting til deg, men det er for å få deg til å like han. Gutter kan være manipulerende og spille på kjærlighet for å få det de vil ha. Når han ikke tar telefonen eller svarer deg på SMS, så er det ganske tydelig at han ignorerer deg. Han bryr seg enkelt og greit ikke om deg. Utifra det du skriver så tviler jeg sterkt for at han har følelser for deg. Kan jo selvfølgelig være at han er utro, men jeg tror vel heller at det er det at han ikke har noe til felles med deg og ikke liker å prate med deg. Kanskje er han lei av deg. Endret 3. november 2014 av Adrax 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Vi skulle egentlig møtes i går. Han sa han skulle sjekke ut om det passet, så skulle han gi beskjed. Ugh. Jeg slo opp i november i fjor (fordi jeg var møkklei), men tok selv opp kontakten igjen i februar. Jeg klarer ikke å være uten han, virkelig. Er bevisst på hvor blendet jeg har blitt, men kommer meg ikke ut av det. Anonymous poster hash: eb5fa...49b Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hvor gammel er kjæresten din? tro meg, det er et veldig viktig spørsmål. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Henrik2k: Han er 20. Anonymous poster hash: eb5fa...49b Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ja, han her virker ikke å være genuint interessert. Håper du finner ut av det, men helt ærllig tror jeg det er best om dere bare går hver deres vei. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ananas-Teorien. Og så går du videre og finner en som fortjener oppmerksomheten din ! 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 20 og 15? gjør hva du vil jenta mi, om 10 år ser du tilbake på det forholdet og skjønner hvor feil det var. Nyt det mens du kan. Han har deg rundt lillefingern og utnytter deg for sex, med mindreårig vel og merke. 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Skjønner at du ikke klarer å være uten han, men det går over etter en stund (kan ta uker, eller måneder eller mer). Dette er IKKE et hyggelig forhold å være i.. du fortjener en som har like lyst til å finne på noe ofte, en som sender deg melding like mye som du sender meldinger, og som ringer tilbake når han har ubesvart anrop! Hvis man bor i nabokommunen til kjæresten og bryr seg om den personen, så treffes man oftere enn hver 2-3 mnd. Dette høres ikke ut som en person som bryr seg om deg. Han vet ikke engang bursdagen din etter to år..... Det er vanskelig å gjøre det slutt fordi det føles ofte usikkert om alternativet er noe bedre. Men, du skal ikke være i et kjipt forhold bare fordi du er bekymret for å være alene heller. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Dette er en gutt som har det perfekte forhold. Han kan ringe deg når han vil ha sex eller kos, resten av mnd gjør han som han vil. Tenger ikke kjøpe gaver engang! Når dere ble sammen var han 17 og du 13? Det er ikke ok. Bli kvitt han en gang for alle og få deg en gutt som setter pris på deg, ikke bare utnytter deg. 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Det var da veldig raske til å dømme dere var, han har ett forhold til en mindreårig jente, det er begrenset hva han kan gjøre og det er mange personer som vil forhåndsdømme han bare med den informasjonen. Er det så rart at han ligger lavt? At han kanskje vil vente til trådstarter er lovlig før han gjør noe mer ut av det? Det er ofte forhold oppstår mellom en streber og en som nøyer seg, og hvis trådstarter er lykkelig selv om hun er streberen trenger jo ikke det være noe galt i det. Nå tror vel få av oss at ett forhold startet i en alder av 13 kommer til å vare livet ut, men det er da ikke vits å aktivt angripe det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Det var da veldig raske til å dømme dere var, han har ett forhold til en mindreårig jente, det er begrenset hva han kan gjøre og det er mange personer som vil forhåndsdømme han bare med den informasjonen. Er det så rart at han ligger lavt? At han kanskje vil vente til trådstarter er lovlig før han gjør noe mer ut av det? Det er ofte forhold oppstår mellom en streber og en som nøyer seg, og hvis trådstarter er lykkelig selv om hun er streberen trenger jo ikke det være noe galt i det. Nå tror vel få av oss at ett forhold startet i en alder av 13 kommer til å vare livet ut, men det er da ikke vits å aktivt angripe det. Vi har aldri hatt samleie da vi har ønsket å vente med dette til jeg er 16. Likevel har jeg ikke helt troen på oss lenger. Jeg tror jeg er helt ferdig med han nå (snart). Er vel glad vi ventet/unngikk det, for ser nå at det ikke hadde vært verdt et pust engang. Jesus. Anonymous poster hash: eb5fa...49b Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 For over ett år siden da vi traff hverandre, sa jeg at jeg gledet meg til x måneder, for da hadde vi vært sammen i akkurat ett år. Da svarte han "hva så? Det er bare en dato."Sånn er vel alle gutter... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Han høres litt umoden ut, kanskje han ikke er klar for et forhold akkurat nå? Han kan bli bedre med tiden, men det er ingen garanti for det. Jeg hadde trukket meg unna en som ikke gjør jobben sin i et forhold. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 For over ett år siden da vi traff hverandre, sa jeg at jeg gledet meg til x måneder, for da hadde vi vært sammen i akkurat ett år. Da svarte han "hva så? Det er bare en dato."Sånn er vel alle gutter... Nei! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Jeg har hatt en kjæreste i (veldig snart) 2 år nå, og vi holdt på lenge før vi ble sammen slik at forholdet ble så riktig som mulig. Vi treffes ca. hver 2/3 måned, til tross for at han bor i en av nabokommunene. Problemet er, som du kanskje har skjønt, at vi treffes svært lite. Mye mindre enn det vi selv vil. Jeg er den som ALLTID må ta kontakt med han hvis jeg vil at vi skal møtes eller liknende. Har vi avtale, gidder han ikke alltid å si i fra om det passer eller ikke, så jeg må følge det opp ved igjen å ta kontakt. Ringer jeg han, ringer han heller ikke tilbake. Da må jeg ringe evt. over flere dager til han tar telefonen, opptil 10 ganger og mer. Ikke sikkert han svarer da heller, ikke engang med SMS. For over ett år siden da vi traff hverandre, sa jeg at jeg gledet meg til x måneder, for da hadde vi vært sammen i akkurat ett år. Da svarte han "hva så? Det er bare en dato." Han vet heller ikke bursdagen min (selv om jeg har nevnt den), og har aldri gratulert meg på den - noe jeg alltid har gjort på hans. Da har jeg alltid sendt lange, fine tekster og tro meg, han har blitt veldig glad. Vi kjøper heller ikke bursdagsgaver/julegaver til hverandre, for da sier han at han blir irritert. Jeg har lenge mistenkt at han er utro eller ikke synes at jeg er attraktiv nok, og det har jeg vel utifra situasjonen all grunn til å tro? Har tatt det opp med han flere ganger, og de gangene har han fortalt at jeg må kvitte meg med tankene fordi han er veldig glad i meg. Har snakket med han veldig mange ganger om dette med at han også må være i stand til å ta intiativ, men han har ikke noe ordentlig svar til det. Når vi møtes pleier det å være veldig koselig. Dagene med han er de beste jeg har fått opplevd, og det er fantastisk å føle seg likt av han når vi koser. Han er så flink når det kommer til kjærtegn, men med en gang jeg drar blir ting som nevnt ovenfor. Hva skal jeg gjøre? Jeg tenker på han hele tiden, jeg elsker han virkelig så ufattelig mye, men jeg vet ikke om han gjør det. Han sa det en gang da jeg hadde sagt det først, men jeg tviler på om han noen gang hadde turt det ellers. Jeg føler jeg fortjener så mye bedre. Jente, 15 Anonymous poster hash: eb5fa...49b Jeg er langt eldre enn deg, men jeg har det akkurat som deg, sammen med min jevnaldrende type. Det er så og si alltid jeg som tar kontakt, og holder kontakten gående. Men når vi møtes tar han intiativ til det meste. Jeg bir så usikker når vi først møtes at jeg tør ikke ta intiativet der og da. Men når vi holder kontakten mellom møtene så er det meg som nærmest sikkert virker "masete" ut på han. Han kommer ofte for sent til møter vi skal ha, og han kan aldri avtale noe i lang tid på forveien. Avtalene må helst skje rett før. Ikke ta det vondt opp. Vit at det er flere som har det sånn. Sikkert mange. Men det kan være to grunner for dette. Ene er at fyren er sjenert, og sliter med redsel for avslag, og dermed tar han sjelden intiativet. En annen er at han gjerne ikke er moden for noe mer enn fysisk kontakt. Han er jo ung. Anonymous poster hash: fccfd...0a8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 For over ett år siden da vi traff hverandre, sa jeg at jeg gledet meg til x måneder, for da hadde vi vært sammen i akkurat ett år. Da svarte han "hva så? Det er bare en dato."Sånn er vel alle gutter... Nei! Jo eksen min var sånn. Han sa at uansett hva det var så var det bare en "dato".. Veldig tankeløs måte å svare på faktisk. Anonymous poster hash: fccfd...0a8 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 For over ett år siden da vi traff hverandre, sa jeg at jeg gledet meg til x måneder, for da hadde vi vært sammen i akkurat ett år. Da svarte han "hva så? Det er bare en dato."Sånn er vel alle gutter... Nei! Jo eksen min var sånn. Han sa at uansett hva det var så var det bare en "dato".. Veldig tankeløs måte å svare på faktisk. Anonymous poster hash: fccfd...0a8 Ja, men poenget mitt er at ikke ALLE gutter er sånn. Det er jo en helt ekstrem påstand. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Han utnytter deg, han elsker deg ikke. Bli singel eller finn deg noe mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå