Christoffer_ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hei! Jeg vet hva jeg leter etter, men har ikke noe klart bilde i hodet på hva det er, hehe. Det er en film som handler om 2 personer (?) og filmen tar plass på et herberg eller noe lignende. På slutten av filmen blir den ene personen drept. Dette var selvfølgelig rett før de skulle "stikke" derifra eller noe i den duren. Jeg trodde det var Morgan Freeman som spilte rollen av den ene personen, men etter å ha leita etter filmen en stund så tror jeg ikke det lenger. Noen som kan hjelpe meg? Tipper late 80s eller 90s engang... Rimelig fjernt, men dette blir siste løsning på å prøve å finne denne filmen Takk! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) EDIT: det var ikke den eg tenkte på.. Endret 4. november 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Pop Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Spør i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250122&page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå