GroKoDilla Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Haust perlar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Fin dus bakgrunn og lekre dråper, men bildet virker noe arrangert og lauvet kunne med fordel hatt flere høstfarger. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Pene detaljer og sylskarpe dråper. Som Birger nevner, så kunne du kanskje jukset litt med fargemetningen i lauvet, men på en annen måte så var det jo slik det var mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hiver meg på skrytet:-) Dråpene ble flotte med fin farge. Kanskje jeg ville hatt hele bladet skarpt, men det er nå meg det da:-) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Liker godt spennet mellom for- og bakgrunn her. Sylskarp forgrunn, diffust bak. Tittelen din satte i gang minner fra nynorsk i skolen. Husker vi nordlendinger kunne støtte oss til dialekta for å få substantiv rett. en gut - guten - gutar - gutane ei perle - perla - perler - perlene ei jente - jenta - jenter - jentene Hugsar eg rett? Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Fin dus bakgrunn og lekre dråper, men bildet virker noe arrangert og lauvet kunne med fordel hatt flere høstfarger. Det lå nå bare der... Kunne kanskje arrangert en annen setting ;-) Eikeblader har gjerne ikke så mange farger når de visner ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Liker godt spennet mellom for- og bakgrunn her. Sylskarp forgrunn, diffust bak. Tittelen din satte i gang minner fra nynorsk i skolen. Husker vi nordlendinger kunne støtte oss til dialekta for å få substantiv rett. en gut - guten - gutar - gutane ei perle - perla - perler - perlene ei jente - jenta - jenter - jentene Hugsar eg rett? Kunstnerisk frihet i språkdefineringen her.... Var vel kanskje i et noe lyrisk hjørne da jeg satte tittelen - men sjekka ikke hjernebarken godt nok da endinga ble forma ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Pene detaljer og sylskarpe dråper. Som Birger nevner, så kunne du kanskje jukset litt med fargemetningen i lauvet, men på en annen måte så var det jo slik det var mvh Jan Enig! Brukte en innstilling på kameraet som gjør topp og bunn diffus - og siden jeg egentlig ser veldig dårlig, så ble ikke detaljene klare før jeg fikk blåst dem opp på skjermen da jeg kom hjem ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Hiver meg på skrytet:-) Dråpene ble flotte med fin farge. Kanskje jeg ville hatt hele bladet skarpt, men det er nå meg det da:-) Du har helt rett... som nevnt for Jan, så var resultatet ikke helt overveid i gjerningsøyeblikket ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hei Gro ! Vakkert bilde av perlene som omgir oss nå i den regnvåte høsten. Jeg liker det naturlige duse fargespekteret. Mvh Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Hyggelig at du likte det :-) Det er jo bare så mye vakkert der ute... ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg