Jan Høydal Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Barneportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Herlig og nært! Ville kanskje hatt med litt mindre armer? ;-) Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 I mine øyne så fungerer dette veldig bra, Jan ! Fint å se hvor bra du får fram øynene så belysningen er diffuse og god Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Herlig og nært! Ville kanskje hatt med litt mindre armer? ;-) Takker Gro. Når du sier det, så kan jeg være enig i at det kanskje ble litt tungt rundt armene. God tilbakemelding - skal vurdere et lite kutt der. mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Fint utrykk på modellen og fin komp. Ble et litt lunt/koselig bilde med skinnlua av alle ting... Synes armene ble litt store i forhold til ansiktet, men det kan jo være en kraftig kar:-) S/hv trenger jeg vel ikke og si noe om.... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 I mine øyne så fungerer dette veldig bra, Jan ! Fint å se hvor bra du får fram øynene så belysningen er diffuse og god Kjekt du likte det Birger Prøver å sette fokus på øynene både mht fokus og belysning - alltid en utfordring når man er så tett på - småfeil blir veldig synlige. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Fint utrykk på modellen og fin komp. Ble et litt lunt/koselig bilde med skinnlua av alle ting... Synes armene ble litt store i forhold til ansiktet, men det kan jo være en kraftig kar:-) S/hv trenger jeg vel ikke og si noe om.... Må le litt - du fanger det bra. Han er faktisk en kraftig kar - har arvet nevene etter bestefaren Så jeg skal vurdere et kutt i bunn - helt klart. Det er jo det som er så supert med forumet - tilbakemeldinger som man kan lære av. Takker Pentaxen. mvh Jan Endret 2. november 2014 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Veldig god kontakt med modellen, som levendegjør. Trodde nesten armer og hode ikke hørte sammen, kanskje pga nedre del er sommerlig og øvre gir assosiasjon til vinter. Denne effekten forsvinner om man beskjærer litt nedenfra, og bildet roer seg. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Veldig god kontakt med modellen, som levendegjør. Trodde nesten armer og hode ikke hørte sammen, kanskje pga nedre del er sommerlig og øvre gir assosiasjon til vinter. Denne effekten forsvinner om man beskjærer litt nedenfra, og bildet roer seg. Takker for fin tilbakemelding Trond. Har laget en V2, som tar hensyn til det du og andre har nevnt med armene. mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kjempenydelig og nært barneportret!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Herlig og nært! Ville kanskje hatt med litt mindre armer? ;-) V2: Definitivt bedre ;-) Lenke til kommentar
nutini Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Fint barneportrett med fin blikkontakt. Fungerer også fint i monokrom. Synes begge versjonene fungerer godt. Arvid. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Takker så mye Tove, Gro og Arvid. Da føler jeg meg litt mer klar til å fyre av årets julebilder av barna mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg