Borger___ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Har en gammel macbook som jeg skal selge og tenkte å slette alt (ingen behov for backup). Er det forresten ingen enkel måte å gjøre dette på, feks. ala iphone med "gjennopprette fabrikkinstillinger" ? Uansett, jeg trykte cmd+r ved oppstart og kom til "OSx utilities" og gikk inn på "Disk utility" herfra for å slette "Macintoch HD, men når jeg går ut igjen, og inn på "Reinstall mac osx" får jeg følgende feilmelding: http://prntscr.com/529vma og det eneste valget er "recovery HD" ergo jeg har ingenplass å legge reinstall av osx... Hva gjør jeg, noen som vet? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Du må ikke slette Macintish HD, du skal formatere partisjonen. Start Disk Utility igjen og velg å partisjonere harddisken med én partisjon. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Fikk feilmelding: Partition failed with the error: Could not unmount disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå