Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Til dere med HBO Nordic, sliter dere med mye buffering?

Anbefalte innlegg

For det gjør jeg, og er egentlig fed up med hele tjenesten. Stoppet å bruke tjenesten i vår fordi det er alt for mye buffering, og da snakker vi ikke om bare i oppstarten, men at man hele tiden gjennom en episode blir avbrutt av dette (overdriver ikke hvis det på det verste er 10-15 lengre slike avbrekk i løpet av en 50 minutters episode). Trodde dette kunne være p.g.a internettlinja mi som ikke var spesielt bra, men allikevel skulle vært mer enn god nok (10mbit ned), derfor valgte jeg å ikke si opp, men heller vente til jeg fikk fiberbredbånd (35/35) da jeg visste at jeg skulle få det i løpet av sommeren/høsten, i håp om at det ville bli bedre, Det har det ikke blitt, og jeg river meg i håret. Alt HBO Nordic svarer er at jeg må slette cachen på X360'n min, men det hjelper overhodet ingenting.

Er det noen andre som bruker X360 problemfritt, eller andre plattformer for den saks skyld som de kan anbefale meg og teste? Det er nemlig så fortærende når innholdet er så bra, men den tekniske ytelsen er elendig.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...