Litejk Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Sliter veldig med at internettsider har helt idiotisk skrift som er vanskelig å lese..Skjedde plutselig ein dag og eg får ikkje til å skifte tilbake. Veit at det går an å zooma inn på nettsider, men er ikkje det som er problemet.Eksempel på kva som er gale er at viss ein skriv liten e så vil det ikkje vera noko "luft" i bokstaven. Skrifta er veldig utydelig og vanskelig å lesa. Har prøvd alt frå å endra font i nettlesar og i windows men fortsatt samme.Problemet er likt i både Chrome og Opera, men litt annanleis i IE.Ser for meg at det har noko med skaleringa i nettlesar som er problemet. Takk Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 For all del ikke ta med et screenshot av problemet, for da har vi noe å gå etter … Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 For all del ikke ta med et screenshot av problemet, for da har vi noe å gå etter … Enig. Sleng med et screenshot. Gratulerer med 4.000 innlegg forresten, BlueEAGLE! 1 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Lagd ved bilete (ja eg veit det fins adblock ) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Eit bilete til frå VG. Ser heilt jalla ut.. Endret 9. november 2014 av Litejk Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Prøvd dette? Ellers ville jeg prøvd å justere cleartype text. Endret 10. november 2014 av xClaymanx Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Har prøvd dette ja. Bruker Opera til vanlig, men problemet er likt på både Chrome og Opera.Lasta ned Chrome på nytt og rett etter installering såg alt fint ut. Men så etter ei stund så var alt tilbake til det gamle. Skrift som er på feks Piratebay ser heilt merkelig ut, og det er ulik størrelse å skrift på internettsider. Trur kanskje problemet kan ligga i operativsystem/skjermdrivar eller noko slikt, men klara ikkje å finna dei rette innstillingane Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Sliter fortsatt med problemet, prøvd alt. Vurderer å formatere heile datamaskina... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå