Latias Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Amatørnivå hos gutta i dag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jepp. Glad for at Anand også tabbet seg. Hvilken sending bruker folket her? Jeg bruker VG sin selv. Lahlum ftw. Og Simen Agdestein er og kul. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Der slapp du unna, Carlsen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Synes NRK er desidert best. Lahlum irriterer meg, mye mer behagelig å høre på Line og Torstein. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Good game. Remis i resten av kampen nå, Magnus! Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Haha, han reporteren i Sochi er så herlig ukorrekt! Kudos til NRK for å kjøre litt feelgood i stedet for kjedelig gubbe-TV! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Var det heart attack-spørsmålet? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Jeg bruker for det meste NRK fordi da får jeg det på stor skjerm, men jeg foretrekker Lahlum og Co hos VG. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Spennende parti i dag. Vinner Carlsen denne er det vel mer eller mindre avgjort. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Indeed! Fikk ikke med meg de første 2 timene, men liker stillingen. Jeg er ikke så optimistisk på seier i dag, men tap er nesten ikke eksisterende. Liker ikke bøndene på dronningfløyen, satser på at Carlsen holder Anand opptatt andre steder Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg er ikke så flink i sjakk, og vet ikke hva som er gode stillinger og ikke. Men ser bra ut nå, hvis man ser på Houdini i alle fall Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Du må ta stillingsprosentene til houdini med en klype salt. Sjakkcomputere regner ofte brikkeverdier og "fordeler" mer enn selve stillingen. Feks kan en spiller med løperparet få høgere prosent selv om løperne er dårlige i den stillingen, bare fordi det er sett på som bedre å ha løperparet. En annen ting er at datamaskinene ikke har så mye teori som de beste menneskene. Feks så hadde Magnus 80% vinstsjanse mot Aronian siden Magnus hadde 3 bønder mer, likevel ble det remis. Grunnen er at det er teoretisk remis, det visste Aronian og kunne derfor ofre for å komme i en teoretisk remisstilling enn dårlig stilling. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ja, jeg har fått med meg at Houdini må tas med en klype salt. Studio på VG er i alle fall sikre på at det blir remis eller seier til Carlsen. Det er godt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Carlsen bare sliter han ut ser det ut til.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Remis. La vel i korta ganske lenge, det. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Virker som om Magnus går for remis. Prøver å bytte av de tunge offiserene. For trøtt til å konsentrere seg nok til et lenger parti? Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Anand har vært ganske sprek så langt, så taktisk smart av Magnus å kjøre mot remis, imo. Så kan han heller gå for seieren når han spiller med hvit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Går mot et kjempelangt parti i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå