Tore46 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Varhaug gamle kapell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Knallbra nattbilde. Fine omgivelser med kappellet som lyser opp i midten. Kanskje det hadde funger med kapellet ut mot en av sidene, men det er nå smag og behag....Flotte farger og fin skarphet. Lenke til kommentar
Grautmaum84 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Litt for lang lukkertid for min smak, får en litt svimmel følelse, ser ut til å ha størst effekt på venstre side. Liker at kapellet ligger rett under det jeg antar er melkeveien. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ble flott effekt av lang lukkegid Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Artig å se kapellet i denne komposisjonen. Himmelen er såpass mektig at jeg tror ikke du hadde tapt mye på å beskjære bort ca 2/5 av himmelen. Men beskjæring er ikke min sterke side desverre mvh Jan Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Meget velgjort bilde, med malerisk effekt og stemning. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Næsten som i et eventyr...vildt godt motiv og godt lavet vh Susss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg