MortenDotNo Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 Hei har fulgt guidene til punkt og prikke som jeg har funnet på ulike forum, inkl denne.. men har ennå problemer. Kan hende jeg ikke har vært flink nok å finne tråden som løser problemet, men virker som de fleste guidene er litt gamle og kan hende den nye skjermen min Asus ROG PG278Q ikke kan jobbe sammen med mine 2 gamle, men håper noen her kan kanskje hjelpe meg å finne en løsning på dette. Er ikke noe dyktig på dette så om dere har forslag til løsning gjerne dum det ned med step - by - step Jeg har følgene Jeg har tre skjermer som jeg ønsker å sette opp i surround. GPU: GTX 780 1. BenQ M2700HD (DVI tilkoblet) 2. Viewsonic VX2753 (HDMI tilkoblet) 3. Asus ROG PG278Q (Display port, skjermen som jeg ikke får skalert ned uten å gjøre slik at skjermen er "out of range") Er problemet rett og slett slik at jeg ikke kan skalere ned Asus ROG PG278Q ? FYI. kan sette monitor 1 og 2 i surround uten problem, men jeg ønsker å gjøre dette med tre skjermer. Er det noen form for work around som kan løse problemet? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Får du brukt den uten Nvidia Surround da? Husket å satt i 60 Hz og 1080p-modus før du setter den opp? Endret 2. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
MortenDotNo Skrevet 2. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Får du brukt den uten Nvidia Surround da? Husket å satt i 60 Hz og 1080p-modus før du setter den opp? Ja kan sette den til 60Hz i 1920 x 1080, men det som du ser på bildet som er merket rødt kan jeg ikke skalere ned til den tidsberegningen som matcher de andre skjermene http://bildr.no/view/UTVEUW8r Her her er standard oppsettet/tidsberegning på de 2 andre skjermene http://bildr.no/view/ekNjUWRK Endret 2. november 2014 av MortenDotNo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå