Tarzan93 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Hei. Jeg bestilte et spill fra ebay i går. Glemte helt å tenke på tollen. Varen kostet 500kr, men blir ca 700 med frakt. Det er snakk om et gamecube spill. Hvor mye blir det i toll? Hørt litt om denne 200kr grensen. og jeg er over det. Må man betale toll på spill? Endret 2. november 2014 av Robinhood93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Hei. Jeg bestilte et spill fra ebay i går. Glemte helt å tenke på tollen. Varen kostet 500kr, men blir ca 700 med frakt. Det er snakk om et gamecube spill. Hvor mye blir det i toll? Hørt litt om denne 200kr grensen. Hvor mye kan jeg regne med å betale i toll? 25%, så du må sikkert dele det på 100. Det blir 175 kr. https://www.toll.no/no/handle-pa-internett/netthandel/ Endret 2. november 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ca 170,- i mva og 135,- i fortollingsgebyr, så ca 1000-1100,- tilsammen. Du kan jo også være så heldig at det går gjennom uten å bli stoppet. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Tusen takk for så raskt svar, The Whistleblower, og Actibus! Var redd et skulle bli mye, mye mer. Nå ble jeg mye klokere. Prøvde kalkulatoren i dag, men skjønte ingen ting. Ønsker dere en fin søndag videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå