arimelan Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Noen som vet når når kommer ff x-1 ut i europa? eller om det går å spille fra europa med den amerikanske versjonen? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Tenker du på FF XI? Eller FF X? Såvidt jeg vet så har FF X vært ute en god stund i europa Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Tror han mener etterfølgeren til FFX. Den heter Final Fantasy X-2 Lenke til kommentar
Testo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg venter også på FF x-2 Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Tror han mener etterfølgeren til FFX. Den heter Final Fantasy X-2 Ville bare være litt vanskelig i grunn... Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vet ikke når det kommer ut i europa. Men det går fint å bestille spillet fra USA og spille fra lille Norge Lenke til kommentar
arimelan Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg mener ffx-1,ikke ffx eller x-2 men FF x-1 online spillet for pc Lenke til kommentar
Rune84 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Final Fantasy XI med andre ord, eller 11 er det jeg vil fram til Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tenker du på FF XI? Eller FF X? Såvidt jeg vet så har FF X vært ute en god stund i europa ^^ Synes jeg bare nevnte det her jeg... Lenke til kommentar
Grums Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg mener ffx-1,ikke ffx eller x-2 men FF x-1 online spillet for pc Ser ut som Square Enix har skapt et lite forvirrende element med å blande det romerske tallsystem med dagens. Siden FFXI akkurat har kommet på PC i USA (kommer på PS2 i Q1 2004), så kan det nok ta en tid før det kommer til Europa. Derimot er det vel mulig å spille den amerikanske versjonen (med lagg selvfølgelig). Jeg regner med at PC versjonen kommer først til Europa også (siden problemet med anskaffelse av HD til PS2 har vært så stort i US, kommer det sikkert til å være det her og). Det er vel lite som har blitt bekreftet rundt spillet i Europa, så man må nok regne med at det ikke skjer noe før 2004. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kommer det som open beta noen gang til europa da? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg mener ffx-1,ikke ffx eller x-2 men FF x-1 online spillet for pc Ska sei.. Snakk om å misforstå Vanlig fornuftighet sier jo at FFX-1 er FFX.. Og da drar man fort vekk konklusjonen at "Følger ikke denne personen med i det hele tatt? FFX har jo vært på markedet ganske så lenge?" Nei, FFX-1 og FFXI er nok 2 vidt forskjellige ting.. Og det er ikke vansklig å forstå SquareEnix i det hele tatt på romertallene.. FFXI Har det tidligere vært romertall, så sier det seg selv at dette er 11? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå