AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hei Har vært sammen med min kjære samboer i snart 4 år. Alt var kjempebra helt til hun plutselig fortalte at hun ville flytte til et annet land for å studere. Jeg ble ble ganske overasket, jeg hadde måttet finne meg en ny plass å bo, og vi måtte hoppe ut i et langvarig avstandsforhold etter mange år sammen. Dette er noe jeg aldri hadde kommet på å gjøre selv, Dette studiet finnes også her vi bor så ser ikke helt vitsen utenom at hun ville bort fra meg. Vi kranglet ganske mye denne perioden, følte hun oppførte seg annerledes ovenfor meg. Viste seg at forholdet betyr mer for meg enn det gjør for henne. Til slutt ble det så hun bestemte seg for å bli her. Forholdet gikk tilbake til normalt, men etter dette har det aldri vært helt det samme for meg. Jeg går rundt å føler at jeg er den kjipe som fikk henne til å bli. Er redd for at hun ikke trives, redd for at hun plutselig pakker og flytter ut. Har overhørt at hun synes det er vanskelig å holde gnisten oppe, og at hun er lei av jobben sin. Hun sier hun elsker meg mer enn noe annet, men jeg er usikker og paranoid. Lurer alltid på hva hun driver med når jeg er borte, om jeg er bra nok, kommer hun til å dumpe meg osv. Har blitt veldig oversensetiv og reagerer mer på ting hun gjør og sier. Før var dette noe jeg aldri tenkte på overhodet. Sier til meg selv at det bare et tull og at jeg ikke har noe å bekymre meg for, men hodet lever sitt eget liv. Har dere noen tanker rundt dette? Hvorfor ville hun plutselig flytte? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt usikkerheten? Hvordan kan jeg gjøre det bedre for henne hvis hun er lei av jobben sin og føler gnisten ikke er helt den samme som før? Anonymous poster hash: 35b99...994 Anonymous poster hash: 35b99...994 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Har du forsøkt å prate med henne? Alle kan bli lei av jobben sin, det betyr ikke at hun er lei av deg. Om gnisten ikke er den samme, så må dere prøve å sette av mer tid til hverandre og jobbe med forholdet. Ting går ikke av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå