Gå til innhold

N-cage


Anbefalte innlegg

Bestillte nettopp N-cage, og jeg bare lurte på et par ting..

 

- Det følger med 64 mb memory card?

- Følger det med noen spill?

- Er mp3-spilleren/radioen bra?

- Hvordan blir bildekvaliteten på mobilen hvis jeg overfører et bilde fra fks. t610 via BT til mobilen... blir det bra liksom?

- Noe som er dårlig med telefonen?

 

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestillte nettopp N-cage, og jeg bare lurte på et par ting..

 

- Det følger med 64 mb memory card?

- Følger det med noen spill?

- Er mp3-spilleren/radioen bra?

- Hvordan blir bildekvaliteten på mobilen hvis jeg overfører et bilde fra fks. t610 via BT til mobilen... blir det bra liksom?

- Noe som er dårlig med telefonen?

 

takk for alle svar

Det følger med et 32 mb mmc kort, med Nokia Game på (som er et snowboard spill).

 

Lyden på mp3 spilleren/radioen er helt overlegen, utrolig bra synes ihvertfall jeg. OG det følger med adapter til minijack slik at man kan bruke vanlige headphones på den også!

 

Bildet du overfører fra t610 til Ngage over bluetooth blir bra, prøvde akkurat og gikk som smurt.

 

Det som er dårlig med den etter min mening er at det er en mindre bra designet telefon, ref. at man må snakke i siden på tlf. Den er jo større enn de fleste mobiler også. Men gidder du å legge i ekstra penger til BT handsfree trenger jo ingen å se mobilen mens du snakker i den. :)

 

Håper dette var til litt hjelp. :)

Lenke til kommentar

Ønsker meg en slik mobil,jeg også.Men Nokia har kunnet forandret måten man må holde mobil når vi skal snakke i deg,det ser så utrolig teit ut.De har nå kunnet gjort det sammen som de gjorde på Nokia 5510 og Nokia 3300 ;)

 

99647.jpg

Bilde tatt fra din side,beklager om det ikke er lov.

 

Slik at høyttaleren hvor man skal høre sitter over tastene

Lenke til kommentar
ærlig talt skal du ha en spillemasking så er Gameboy Sp bedre.... skal du ha en mobil er en nokia 6600, Sony ericsson p800/900 eller siemens sx1 bedre....
skal du ha noe dritt; dra på en leketøysbutikk og kjøp en lekemobil og spar over 3000kr :nice:
N-gage er ikke fullverdig på noen områder, god ide men ikke like godt forsøk men de skal ha ros for å komme på noe sånt *grin*
Lenke til kommentar

N-Gage er en veldig god ide, og jeg syns du får masse for pengene etter å ha knotet på den i noen dager. Men..... som nevnt så er det noen minus! Man kan ikke snakke i telefonen uten å bruke handsfree, man må ta ut batteriet for å skifte spill, og en Gameboy SP koster 2000 mindre omtrent.

Lenke til kommentar
ærlig talt skal du ha en spillemasking så er Gameboy Sp bedre.... skal du ha en mobil er en nokia 6600, Sony ericsson p800/900 eller siemens sx1 bedre....

skal du ha noe dritt; dra på en leketøysbutikk og kjøp en lekemobil og spar over 3000kr :nice:

N-gage er ikke fullverdig på noen områder, god ide men ikke like godt forsøk men de skal ha ros for å komme på noe sånt *grin*

Ikke fullverdig på noen områder?? Hva snakker du om?

Lenke til kommentar
ærlig talt skal du ha en spillemasking så er Gameboy Sp bedre.... skal du ha en mobil er en nokia 6600, Sony ericsson p800/900 eller siemens sx1 bedre....

skal du ha noe dritt; dra på en leketøysbutikk og kjøp en lekemobil og spar over 3000kr :nice:

N-gage er ikke fullverdig på noen områder, god ide men ikke like godt forsøk men de skal ha ros for å komme på noe sånt *grin*

For et utrolig meningsløst innlegg..! Kjøper man gameboy Sp er det fordi at man er bare intr. i å spille.. 6600 og sx1 og p800/900 er seff beder telefoner, men så koster de en del mer.! får min n-gage i morgen, tror ikke jeg blir skuffet! ville egentlig ha 6600, og den skal jeg kjøpe også.. men hadde ikke penger nok nå, så derfor kjøpte jeg n-gage fordi den ser spennende ut med Symbian og mp3 spiller/radio + mmc... også litt pga. spillene, men tviler på at jeg gidder bruke 400 spenn på et spill...

Lenke til kommentar

Nå må vi huske på at N-Gage er faktisk en meget bra mobil funksjonsmessig... Den har symbian operativsystem, og er dermed blandt de absolutt mest avaserte mobilene på markedet.

 

På bildene som demonstrerer at den må holdes sidelengs, overdrives dette selvsagt for å gjøre det tydelig. F.eks HER. Du holder jo den ikke med fingertuppene. Hvis du har et normalt grep så er det ikke så gale. Dessuten er det jo mye mer behagelig å snakke i handsfree...

 

Og at spilldelen ikke er så bra som folk hadde håpet, ser jo ut til å gjøre spill funksjonen som en negativ ting med mobilen. Altså, "den var ikke like bra som gameboy advance, nei da er jo N-Gage helt teit". Det er jo bedre med en grei spille funksjon, enn ingen spillefunksjon!?

 

I forhold til prisen er N-Gage en kongemobil...

Lenke til kommentar
Jeg skal kanskje kjøpe meg den mobilen (ikke jeg som betaler) i dag.

Går det ann å kjøpe større minnebrikker til den?

Vet ikke helt hva type brikker den bruker, men som f.eks Compact Flash?

Går det ann å legge inn spill på minnebrikkene selv, eller er de "låst" på de brikkene spillene blir levert med?

Den bruker MMC. Ikke compact flash eller andre typer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...