2Key Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei! Er d noen som vet om d finnes et programm som lager autorun for deg? Jeg tenker på hvis jeg skal brenne ut ei exe fil og vil at den skal start automatisk, jeg har hørt om noe man kan skrive i notepad og lagr d som ini fil. Kan noen hjelpe meg, d hadde blitt kult å få cd'n til å starte auto. Mvh Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg tror det skal holde å lage en fil "autorun.inf" på rota på cd'en. Her er et eksempel fra Max Payne (den cd'en som lå nærmest...): --- [autorun] open=install.exe icon=maxpayne.ico --- Dette skulle være ganske selvforklarende :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hei 2Key! Det stemmer det klarsen91 seier.Bare huske å bytte ut install.exe med det *.exe (eller ei anna fil)heiter.. Lenke til kommentar
Razul Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 De nyeste versjonene av Nero har egen funksjon for å legge til autorun, men du kan selvsagt skrive den sjøl, slik som det er nevnt ovenfor. Det er i grunnen like enkelt. Lenke til kommentar
2Key Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 oki! Tusen takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå